علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور در جزیره کیش از بهره برداری و افتتاح ٢٠٠ طرح گردشگری تا پایان دولت دوازدهم خبرداد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور از دو هتل در حال ساخت آسمان با زیربنای ۳۳ هزار متر مربع و پالاس با زیربنای ۳۱ هزار متر مربع بازدید کرد.

 وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور از افتتاح ٢٠٠ طرح گردشگری در سطح کشور تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و با بیان اینکه طرح‌های متعدد گردشگری به ارزش حدود ۱۵۰ هزار میلیار تومان در سطح کشور در حال اجرا است تصریح کرد: تنها در دولت دوازدهم  بیش از ۴۵۰ هتل و اقامتگاه در کشور به بهره برداری رسید و ۲هزار و ۲۰۰ واحد بومگردی به ظرفیت های زیرساختی کشور اضافه شد . عدد تخت های اقامتی کشور نیز از ۲۸۰ هزار به بیش از ۴۲۰ هزار عدد افزایش یافت.

مونسان با اشاره به اینکه مناطق آزاد ظرفیت بالایی برای توسعه همه جانبه کشور دارند گفت: سعی کردیم تا از منافع مناطق آزاد به ویژه جزیره  کیش که مهمترین محور فعالیت های آن گردشگری است در کمسیون اقتصادی دولت دفاع کنیم .

وی با اشاره به مباحث مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد کشور گفت: وزیر محترم اقتصاد برای بررسی هرچه بیشتر این موضوع سفری به جزیره کیش خواهند داشت.

 هتل آسمان با دارا بودن ۳۰۵ اتاق، بالغ بر ۶۰۰ تخت اقامتی۱۵، سوئیت شامل دیپلمات، ، معمولی، دوبلکس، پرزیدنت با اتاق محافظ و دفتر کار،دو رستوران گردان،۱۳ واحد تجاری، سالن ۵۰۰ نفره همایش، سالن کنفرانس، استخر روباز،باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، سالن های ماساژ و حمام ترکی در آینده ای نزدیک به گردشگران خدمات ارائه خواهد کرد.

همچنین هتل پالاس کیش با زیربنای ۳۱ هزار متر مربع، ۲۵۰ واحد اقامتی، بالغ بر ۷۵۰ تخت، سالن سینمای ۱۷۵ نفری و رستوران با ارائه خدمات داخلی و بیرون بر، باشگاه ورزشی، استخر، سالن آرایش، پد هلی کوپتری، کافی شاپ و اتاق ماساژ در آینده نزدیک آماده خدمات رسانی به گردشگران و مسافران کیش است.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش