رئیس پلیس راهور کیش در همایش فرهنگ یاران و رانندگان نمونه ترافیکی جزیره از سه شنبه‌های بدون تخلف در کیش خبر داد و گفت : برای افزایش تخلفات رانندگی و کاهش سوانح برنامه‌ای با عنوان سه شنبه‌های بدون تخلف درکیش اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از کیش، سعید پورعلی در همایش فرهنگ یاران و رانندگان نمونه ترافیکی اظهار داشت: برای زندگی اجتماعی مسوولانه عمل کردن یک اصل است و هر شخصی برای حفظ و مراقبت از محیطی که در آن زندگی می کنیم مسوولیت دارد.

وی با بیان اینکه برای تحقق این مهم قانون و اخلاق لازمه مسوولانه عمل کردن در اجتماع است یادآور شد: کیشوندان در مقوله فرهنگ ترافیکی توانسته اند این مهم را به خوبی به نمایش بگذارند به طوریکه هم اکنون فرهنگ رانندگی در این جزیره به عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: سازمان منطقه آزاد نیز در راستای اعتلای این فرهنگ حمایت های آموزشی و تجهیز معابر به آخرین تکنولوزی های مدیریت ترافیکی را در دستور کار قرار داده است.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه جزیره کیش نیز در این آیین گفت: پلیس هوشمند رکن اصلی امنیت پایدار بوده که در ۲ بخش شامل پلیس آموزش دیده و متخصص با در اختیار داشتن تجهیزات به روز محقق می شود.

سرهنگ فرج نظری اظهار داشت: فرماندهی انتظامی برای تحقق پلیس هوشمند در جزیره ماموران این فرماندهی از دانش کافی برخوردار هستند و تداوم آن نیازمند خریداری و به روز رسانی تجهیزات مختلف است.

رئیس پلیس راهور کیش نیز در این مراسم هدف از برگزاری این همایش را افزایش مشارکت مردم درکاهش تخلفات رانندگی برشمرد و گفت : فرهنگ نهادینه شده رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی در این جزیره از جاذبه های گردشگری کیش می باشد که برای فرهنگ سازی هر چه بیشتر در حوزه ترافیکی بر آن شدیم که به .۱۰ نفر از رانندگانی که در یک سال گذشته هیچ تخلفی در حوزه رانندگی مرتکب نشده بودند و هم چنین ۱۰ نفر از مربیان آموزشگاه تعلیم رانندگی کیش که بیشترین امتیاز را در ارتقاء فرهنگ ترافیکی کسب کرده بودند و یا افرادی که در زمینه فرهنگ سازی برای کاهش تخلفات در جزیره کیش مشارکت داشتند در در همایش فرهنگ یاران و رانندگان نمونه ترافیکی تجلیل نماییم.

سرگرد مهدی توانگر در ادامه این همایش از سه شنبه‌های بدون تخلف درکیش خبر داد و گفت : برای افزایش تخلفات رانندگی و کاهش سوانح برنامه‌ای با عنوان سه شنبه‌های بدون تخلف درکیش اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این آیین ۱۰ نفر رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش که در یکسال گذشته هیچ گونه تخلفی نداشتند به همراه اموزشیاران آموزشگاه رانندگی کیش از سوی پلیس راهور به مناسبت هفته ناجا تجلیل شدند.

  • منبع خبر : خبرگزاری خبرآنلاین