احمد بصیری مدیریت املاک مرکزی کیش در اقدامی مثبت و مردمی از ارائه خدمات 2 ماهه رایگان مربوط به امور ملکی بومیان جزیره کیش بصورت رایگان خبر داد .

به گزارش کیش نیوز ؛ نقش مهم حضور بومیان در صلابت جزیره کیش بر كسي پوشيده نيست و در واقع این قشر مظلوم ساکنان اصلی جزیره به حساب می آیند و بدون هیچ توقعی با وجود تمامی مشکلات و محدودیت ها به کار و  فعالیت در کیش مشغول هستند. .این قشر همواره  تمایل بیشتری به توسعه پایدار منطقه از خود نشان می‌دهند ،چراکه به ماندن درسرزمین مادری و وفاداری به سنت‌هاوروش‌های زندگی پیشینیان خود ،اهمیت بیشتری می‌دهندو این موضوع از جمله مواردی بود که املاک مرکزی کیش به درستی بدان توجه نشان داد و در اقدامی شایسته ارائه خدمات ملکی را برای آنان رایگان اعلام کرد.

احمد بصیری؛ مدیر املاک مرکزی کیش با بیان اینکه قصد داریم  برای احترام به بومیان عزیز و گرانقدر کلیه خدمات ملکی بومیان اصیل و با فرهنگ جزیره را  بمدت ۲ ماه به صورت رایگان انجام دهیم گفت: کلیه قراردادهای تمدیدی، رهن و اجاره برای این عزیزان در این مدت در دفتر املاک مرکزی کیش به صورت رایگان انجام خواهد شد.

مدیر املاک مرکزی کیش در پایان گفت: با در نظر گرفتن این امتیاز در حد توان خود سعی خواهیم کرد دِین خود را به بومیان جزیره که به راستی صاحبان اصلی  این آب و خاک هستند ادا کنیم و در تلاشیم بخشی از مشکلات اقتصادی بومیان کیش که این روزها گریبانگیر همه مردم است را در حد وسع خود کم کنیم.

  • منبع خبر : کیش نیوز