به گزارش کیش نیوز ، در آغاز بکار بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش که با اجرای موسیقی سنتی اقوام مختلف ایرانی و نور افشانی در اسکله تفریحی با حضور دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان محلی وساکنان و گردشگران شروع و در آبنمای زیبای خلیج فارس کیش تا پاسی از شب ادامه یافت.

در شب آغازین جشنواره بیش از ۵ هزار نفر از ساکنان و گردشگرانی که از نقاط مختلف کشور به جزیره کیش سفر کرده بودند حضور داشتند.

استقبال از گردشگران تابستانی بسیار شاد در فرودگاه کیش

با آغاز بیست و یکمین جشنواره تابستانی ، گروه های مختلف هنری با اجرای موسیقی و حرکات نمایشی  بسیار شاد در فرودگاه بین المللی کیش  به استقبال گردشگران می روند که اجرای برنامه های شاد  باعث شده است گردشگران در بدو ورود به جزیره کیش با نمایش جالب و همراه با  موسیقی این گروه ها مواجه شده و لحظات شاد و مفرحی را تجربه کنند.

گرفتن عکس یادگاری با اعضای این گروه ها و شادمانی کودکان و خانواده ها، تصویر زیبایی از سفر به کیش در ذهن گردشگران به جای می گذارد و همچنین ارائه کارت های هدیه سفر به کیش نیز از دیگر اقدامات انجام شده در جشنواره تابستانی کیش است که با هدف حمایت از گردشگران و تجربه سفری لذت بخش در جزیره کیش اجرایی شده است..

استقبال بی نظیر از کنسرت یالچینتاش خواننده ترکیه ای در جزیره کیش

الیاس یالچینتاش خواننده معروف ترکیه ای که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد  بالاخره توانست پس از ناامید شدن از اخذ مجوز برگزاری کنسرت در سرزمین اصلی و وزارت ارشاد مجوز اجرای کنسرتش را در جزیره زیبای کیش بگیرد و خیال بسیاری از طرفداران خود را راحت نماید .

الیاس یالچینتاش خواننده معروف و محبوب ترکیه ای در سال ۱۹۸۹ متولد شده است او بزرگ شده شهر استانبول بوده  و در سال ۲۰۱۵ اولین آلبومش را منتشر کرد این خواننده به دلیل اینکه در ایران طرفداران زیادی دارد توانست مجوز اجرای کنسرت را در جزیره کیش بگیرد که کنسرت این  خواننده ترکیه ای پر طرفدار با توجه به استقبال فراوان بصورت چند روز متوالی تمدید گردیده و در تالار شهر بزرگ جزیره کیش برگزار شد .

گفتنی است در ایام برگزاری بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، کنسرت های داخلی و خارجی، مسابقات ورزشی و موسیقی نواحی مختلف ایران برگزار گردیده و باعث سفر گردشگران بسیاری به این جزیره زیبای مرجانی میگردد .

استقبال کم نظیر گردشگران از ورزش های آبی کیش

همچنین با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در قالب جشنواره تابستانی و ورود گردشگران از اقصی نقاط کشور به جزیره زیبا و مرجانی کیش، مجموعه های بزرگ و کوچک ورزش های دریایی از جمله پارک آبی اوشن و پلاژهای مختلف کیش در این جزیره مرجانی شاهد حضور بی سابقه ای از گردشگران علاقه مند به ورزش های دریایی است.

وجود مرجان های بی نظیر در سوحل جزیره زیبای کیش باعث شده تا آب دریا توسط این موجودات زیبا و مفید تصفیه شده و شفافیت آب دریا را بصورت باورنکردنی ذلال و دیدنی نمایند  بطوری که به راحتی می توان ماهیان زیبا و رنگارنگ و دیگر موجودات دریایی را به راحتی مشاهده کرد که این مهم باعث افزایش علاقه مندان به ورزش غواصی در برترین منطقه گردشگری ایران  شده است.همچنین محیط های بکر و آرام دریا، جذب کننده گردشگرانی است که علاقمند به ورزش های دریایی هستند، با فراهم شدن امکانات پیشرفته ورزش های دریایی در کلوپ های مختلف در اطراف جزیره کیش باعث شده تا خاطره ای به یاد ماندنی را در اذهان مسافران و گردشگران ثبت شود.

لازم به ذکر می باشد پلاژهای مجهز و به روز آقایان و بانوان از دیگر مراکزی است که گردشگران می توانند با حضور در این مکان به تفریح و ورزش پرداخته و از سواحل نقره فام این جزیره مرجانی در میان خلیج فارس و بدور از هیاهو و ازدحام و آلودگی سواحل شهرهای شمالی کشور  استفاده ای صد چندان ببرند.

جزیره كیش با ۹۲ كیلومتر مربع در ۱۸ كیلومتری كرانه جنوبی كشورمان واقع شده است كه سالانه پذیرای بیش از یك میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی است.

  • نویسنده : محمدرضا بازگیر
  • منبع خبر : کیش نیوز