مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در یک حرکت قشنگ و بیاد ماندنی به مناسبت روز جهانی کارگر با حضور در محل کار جمعی از نیروهای خدمات شهر و اهدای گل از زحمات آنان تقدیر و قدردانی نمود.

به گزارش کیش نیوز ، رحیم سرهنگی در این بازدید با تاکید بر اینکه جامعه کارگری کیش نقش ارزشمندی در توسعه و آبادانی این منطقه آزاد ایفا می کنند گفت: طراوت و شادابی محیط شهری و فضای سبز بی نظیر کیش حاصل زحمات کارگرانی است که با مسئولیت پذیری و تعهد کاری برای رونق این جزیره تلاش می کنند.

محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز با تقدیر از زحمات بیدریغ کارگران در راستای آراستگی و نظافت بی نظیر جزیره عنوان کرد: خانواده بزرگ کارگری کیش با عشق به آبادانی این جزیره و کسب رزق حلال تلاش می کنند.

در این بازدید محسن نظر پور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش و وحید اسناوندی رئیس مدیریت کار و اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور داشتند.

گفتنی است، مراسم جشنی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر و در راستای تجلیل از زحمات کارگران پرتلاش خدمات شهری و فضای سبز به همت شرکت عمران، آب و خدمات کیش و با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و شورای اسلامی شهر با حضور جمعی از هنرمندان طنز پرداز کشورمان از جمله حمید ماهی صفت در سالن هال مریم واقع در بلوار دریا برگزار گردید .

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش