مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی حکمی محمد مهدی احمدی را به عنوان سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب کرد.

به گزارش کیش نیوز ، در حکم رحیم سرهنگی خطاب به سرپرست  شرکت عمران، آب و خدمات کیش آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش منصوب می نمایم.

در ادامه، حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدالله (ع) را یاد آور می شوم که فرمودند: “بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است؛ پس از این نعمت ها خسته نشوید”. لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

گفتنی است آقای احمدی دانش آموخته دانشگاه های اصفهان و خواجه نصیر الدین طوسی تهران در رشته عمران، از مدیران شهرداری اصفهان و پیش از این شهردار شهر مبارکه بوده است و در حال حاضر مشغول اتمام پایان نامه در مقطع دکتری می باشد.

از سوابق ایشان به تدریس در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان، عضویت در کارگروه های تخصصی نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و کارشناس رسمی دادگستری استان اصفهان می‌توان اشاره کرد.

لازم به ذکر است پیش از این محسن نظرپور از بهمن ۱۴۰۰ سکان دار شرکت عمران، آب و خدمات کیش بود که زین پس در جایگاه مشاور، شاهد ادامه خدمت رسانی ایشان در سازمان خواهیم بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش