پیکر پاک سرباز فداکار ناجا "احسان کمالی فر" امروز بر روی دستان فرماندهان ،کارکنان و سربازان انتظامی کیش در جزیره تشییع شد.

با حضور فرمانده انتظامی ویژه کیش، رئیس عقیدتی سیاسی، فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه در بیمارستان کیش پیکر پاک سرباز کمالی فر تشییع و به زادگاهش در شهرستان کهکلویه منتقل شد.
سرباز وظیفه “احسان کمالی فر” ۱۷ مرداد ماه حین انجام وظیفه به علت عارضه ایست قلبی به بیمارستان کیش منتقل می شود اما با توجه به نداشتن ضربان قلب توسط تیم اورژانس، عملیات احیای قلبی آغاز و بیمار پس از احیا و انتقال به آی سی یو، متاسفانه دچار مرگ مغزی می شود.
کبد و ۲ کلیه سرباز وظیفه احسان کمالی فر پس از جداسازی در بیمارستان کیش به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا عضو منتقل شد.
آقای کمالی فر پدر سرباز وظیفه احسان کمالی فر گفت: بسیار خوشحالم که فرزندم درلباس مقدس سربازی تا آخرین لحظه عمرش به مردم سرزمینش خدمت کرد و پس از درگذشتش با اهدای اعضای بدنش توانست جان بیماران نیازمند اهدای عضو را نجات دهد.
گفتنی است، سرباز وظیفه احسان کمالی فر جوان ۲۱ ساله اهل استان کهکلویه و بویراحمد با اهدای اعضاء بدن خود به سه هموطن زندگی دوباره بخشید.

  • نویسنده : محمدرضا بازگیر
  • منبع خبر : کیش نیوز