معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت ادامه فعالیت‌هایی هم‌چون سمپوزیوم و استمرار برگزاری برنامه‌های هنری در کیش تاکید کرد و گفت: کیش مرهون هنرمندانی است که آثار هنری خود را در جزیره خلق کردند.

به گزارش کیش نیوز ، خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم اختتامیه سمپوزیوم هفت‌سنگ کیش ضمن تبریک به هنرمندانی که در این سمپوزیوم حضور پیدا کردند و با ایده‌ها، خلاقیت‌ها و توانایی‌هایی خود آثار هنری خود را در این منطقه به یادگار گذاشتند، اظهار داشت: این آثار هنری که توسط هنرمندان مطرح کشور به‌طور شبانه روزی و در گرمای طاقت فرسای جزیره کیش به یادگار باقی خواهد ماند از جنسی استفاده شده که کمتر دچار زوال می‌شود و چقدر خوب که انسان این حس را داشته باشد و برای خلق آثار هنری خود تلاش کند.

نشان افزود: حس خوبی است که انسان بخشی از ذهن، اندیشه، طراحی و خلاقیت خود را در جایی به یادگار بگذارد که گویی حضور او در آن مکان استقرار پیدا می‌کند.

وی با بیان این که هنرمندان سمپوزیوم هفت سنگ کیش روزهای طاقت فرسایی را زیر گرمای جنوب کشور سپری کردند که در اطراف آنان پر از غبار سنگ بود و ناگزیر به تحمل گرما بودند افزود: این هنرمندان با انرژی وصف نا شدنی توانایی خود را در این منطقه به یادگار باقی گذاشتند که همواره کیشوندان و گردشگران می توانند زمانی که از کنار آنها عبور می‌کنند ضمن دریافت انرژی مثبت از خلق آثار هنری هنرمندان، خاطرات به یاد ماندنی خود را در سفر به جزیره کیش به ثبت برسانند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت ادامه این فعالیت‌ها و استمرار برگزاری برنامه های هنری در این منطقه اشاره داشت و گفت این سمپوزیوم در دوره های گذشته برگزار می شد و در آینده نیز تداوم خواهد داشت و کسانی که در این حوزه تلاش کردند مرهون هنرمندانی هستند که آثار هنری خود را در جزیره کیش خلق کردند و امیدواریم همیشه این هنرمندان در فعالیت های خود سربلند، پاینده و کامیاب باشند.

شایان ذکر است، هنرمندان پرتلاش جزیره کیش با بهره‌گیری از امکانات و مصالحی که سال‌ها بدون استفاده رها شده بودند، توانستند آنها را وارد چرخه کار کنند و از این فرصت‌ها برای توسعه منظر شهری بهره لازم را ببرند.

  • منبع خبر : کیش نیوز