مدیرعامل جامعه بازاریان کیش از اختصاص بیش از ده میلیارد ریال بودجه برای اقدامات پیشگیرانه از گسترش شیوع بیماری کرونا میان اقشار مختلف جامعه در سطح بازارها و مراکز خرید این منطقه خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان کیش در خصوص اقدامات پیشگیرانه با محوریت “همدلی مسولانه” در جزیره کیش، گفت: از ابتدای مهر سال ۱۳۹۹ تا کنون بیش از ده میلیارد ریال بودجه به منظور کمک هزینه و پاداش ناظرین، چاپ پوستر، بنر، خرید و توزیع ماسک، مساعدت در خرید دستگاه PCR، ملزومات بهداشتی، اهدای کارت هدیه به کادر درمان، استفاده از امکانات جامعه اطلاع رسانی و توزیع برشور در کانتر فرودگاه و… اختصاص یافته است.
سادات نجفی در رابطه با حمایت از فعالان اقتصادی در دوران شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: تفاهم نامه هایی با “بانک ملی و دیگر بانک های مستقر در کیش، شرکت های تولید کننده ماسک و ملزومات بهداشتی و شرکت پارس ماهو، تولید کننده دستگاه های ضد عفونی و تصفیه هوای خانگی و اداری” به امضا رسید.
مدیرعامل جامعه بازاریان کیش “توزیع ژل ضد عفونی کننده دست برای پرسنل خدمات بازار ها، برگزاری آموزش و اطلاع رسانی پروتکل های بهداشتی، حمایت مادی و معنوی از حوزه های سلامت و درمان، ارتباط مستمر با اقدامات پیشگیرانه کرونا و شورای سلامت، مدیریت تیم های نظارتی، چاپ و توزیع انواع پوستر و بروشور توجیحی” از جمله اقدامات انجام شده توسط جامعه بازاریان کیش است.
رحمان سادات نجفی همچنین بر نقش موثر تیم های نظارتی جامعه بازاریان به منظور پیشگیری از گسترش شیوع بیماری، کرونا در سطح بازارهای کیش، افزود: تیم های نظارتی جامعه بازاریان کیش از تمام بازارهای تجاری، خدماتی، بازارچه ها، و مغازه ها به صورت روزانه بازدید می کنند و گزارش های ارائه شده پس از بررسی به شورای سلامت کیش ارسال می شود.
به گفته سادات نجفی با حمایت تمام مدیران بازارهای تجاری، خدماتی، فعالان اقتصادی و عموم مردم کیش بازدید های روزانه ناظرین بهداشتی از ابتدای مهر سال گذشته تا پایان تیر امسال بیش از ۳۰ هزار مورد بود.
وی خاطر نشان کرد: از ابتدای مهر سال گذشته تا کنون با تشکیل تیم های نظارتی و ارائه گزارش های عملکرد؛ اقدمات خوبی در این زمینه انجام شد.
مدیرعامل جامعه بازاریان کیش بیان داشت: با اقدامات پیشگیرانه از عادی انگاری مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بازارهای کیش جلوگیری کردیم و با تلاش مضاعف، نظارت های مستمر و استمرار فعالیت ها؛ نشان از عملکرد موفق این مجموعه است.
رحمان سادات نجفی “پویش همدلی مسولانه” را مولفه اصلی هم افزایی میان اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: امروز با همدلی مسولانه می توانیم اقدامات موثری برای کنترل و پیشگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا انجام دهیم تا چرخه حیات اقتصادی حفظ شود.
سادات نجفی رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عموم مردم منطقه آزاد کیش را یکی از شاخص های فرهنگی این منطقه برشمرد که در مقایسه با سطح کشور در پیشگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا موفق عمل کردیم.
شایان ذکر است مشاغلی که تحت پوشش جامعه بازاریان کیش هست متشکل از ۴۰ صنف و دارای ۴۰ هزار عضو فعال است که با خانواده های خود نیمی از جمعیت کیش را تشکیل می دهند.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش