دکتر مظفری طی پیامی 13 آبان را روز گراميداشت فرهنگ استكبار ستيزي و مقابله با حاكمان زر و زور و فرصتی ارزشمند برای پاسداشت شجاعت دانش آموزان غيرتمندي دانست که در راه عقیده خويش تاپاي جان در برابر مستكبران و زورگويان ايستادند.

به گزارش کیش نیوز ، در متن پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۳ آبان روزملی مبارزه با استکبار جهانی ؛ تسخیر لانه جاسوسی ، تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش‌آموز از حماسه‌های بزرگ  تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است. امسال این مناسبت ملی با سالروز ولادت پیام آور نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) نیز مقارن شده است.

۱۳ آبان روز گراميداشت فرهنگ استكبار ستيزي و مقابله با حاكمان زر و زور و فرصت ارزشمند پاسداشت شجاعت دانش آموزان غيرتمندي است که در راه عقیده خويش تاپاي جان در برابر مستكبران و زورگويان ايستادند.

خداوند را شاكريم كه امروز ايران اسلامي بيش از هر زمان ديگر شاهد نقش‌آفريني جوانان توانمند و بلند همتی است که با هوشمندی و تلاش مضاعف در عرصه های مختلف دستاوردهاي ارزشمندي کسب کرده و آينده اي بسيار روشن را براي ملت عزتمند ايران نويد مي دهند.

  درپايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره تمامي دانش آموزان شهيد كشورمان ،  این روز را به دانش آموزان و دانشجویان عزیز جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال سربلندی و سعادت این جهادگران عرصه علم ودانش را در سنگر تعلیم و تربیت خواستارم.

                                                                                                        غلامحسین مظفری

                                                                                     رييس هيات مديره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد كيش

  • منبع خبر : کیش نیوز