دکتر مظفری طی پیامی فرا رسيدن ماه محرم و ایام سوگواري شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

فرا رسيدن ماه محرم و ایام سوگواري شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وياران باوفاي ایشان را به همه حق طلبان و آزادگان جهان و دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت (س) به ویژه گردشگران و ساکنان متدين جزیره کیش تسليت و تعزیت عرض مي نمايم.

محرم، یاد آور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حکایت بی بدیل رشادت انسان‌های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند. آزادگان غیوری که زندگی را با بینش وسیع، استقامت در مقابل ظالم و آزادگی و پایمردی در راه حق معنا بخشیدند.

اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما دل ها هم چنان شیفته پیام کربلا است و هر محرم شرح ایثار حماسه سازان عاشورا جهان را به شميم جان نواز، “باز این چه شورش است” معطر می سازد.

متاسفانه امسال به دلیل شیوع پاندمی کرونا برگزاری گسترده مراسم سوگواری محرم در میهن اسلامی ما و در جزیره کیش ممکن نیست اما این ایام فرصت گرانبهایی است تا عاشقان و مریدان آن حضرت و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) در کنار عزاداری برای شهیدان کربلا، به تامل و تعمق بیشتر در خصوص فلسفه نهضت و اهداف قیام امام حسين (ع) پرداخته و برای بهره مندی از آموخته های گرانقدر مکتب عاشورا بیشتر تلاش کنند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات سوگواران عزیز در عزاداری محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی، از پروردگار متعال می خواهم ما را در زمره رهروان راستین آن امام بزرگوار و حافظان فرهنگ ظلم ستیزی و عدالت محوری قرار دهد.

                                                             غلامحسین مظفری – رییس هیئت مدیره و مدیرعامل

  • منبع خبر : کیش نیوز