غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی پیامی، یکم شهریور روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت

به گزارش کیش نیوز ، در متن پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:

به نام آنکه هستی نام از او یافت

يكم شهريور سالروز ولادت دانشمند برجسته و طبيب حاذق و نامدار ايراني، شيخ الرئيس ابوعلي سينا و روز پزشك بر تمامي طبيبان فرزانه و جامعه پزشكي کشور به ویژه پزشکان تلاشگر جزیره کیش خجسته باد.

در جامعه اي كه به فرهنگ غني اسلامي مزين شده، طبيب تجلي اسم شافي خداوند است و حرفه مقدس پزشكي، از مصاديق ارزشمند  ايثار در خدمت به خلق و جلب رضايت حضرت حق بشمار مي رود. انسان هایی سخت کوش و بلند همت که علم طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و در سايه الطاف الهي براي التيام دردهاي بيماران سخت مي كوشند.

امسال پزشکان و پرستاران میهن اسلامی و جزیره کیش روزهای بسیار سخت و پرکاری را پشت سرگذاشتند چراکه با شیوع پاندمی کرونا در خط مقدم مقابله با همه گیرشدن این بیماری ایستاده و ایثارگرانه برای نجات جان بیماران و حفظ سلامت مردم جانفشانی کردند. تلاش مخلصانه ای که بی گمان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بزرگ خواهد داشت. ساکنان جزیره کیش نیز خاطره زحمات طلایه داران عرصه سلامت را برای همیشه در قلب خود حفظ کرده و قدردان آنها خواهند بود.

با گرامیداشت این مناسبت ارزشمند، روزپزشک را به تمامي كساني كه در كسوت پر افتخار پزشكي به خدمت رساني مشغولند تبريك عرض نموده و از تلاش خالصانه آنها در  تامين سلامت هموطنان و ارائه خدمات ارزنده سپاسگزارم.

اميد است كه  تمامي پزشكان ايران اسلامي به ويژه پزشكان و دست اندركاران بهداشت و درمان در جزيره زيباي كيش در پرتو لطف خداوند همواره از موهبت تندرستي و شادكامي  بهره مند بوده و در مسیر توسعه سلامت جامعه، کوشا و پویا باشند.

  • منبع خبر : کیش نیوز