حجت بزنی رئیس شورای اسلامی شهر کیش طی پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس ، فرارسیدن این ایام خجسته را به خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان ، ایثار گران ، آزادگان و تمامی ساکنین جزیره زیبای کیش تبریک گفت

در متن پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر کیش به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس آمده است:


بسمه تعالی

فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور  ۸ سال رشادت های جاودانه مردم شریف ایران سربلند و اسلامی  و نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران اسلامی است که خاطرات دلاوری ‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی؛ اتحاد و همبستگی است، زیباترین فصل دفاع مقدس، خلق کنندگان این حماسه عظیم ‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهرو راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

اینجانب ضمن تبریک  و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، فرارسیدن این ایام خجسته را خدمت خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان ، ایثار گران ، آزادگان و تمامی ساکنین جزیره زیبای کیش تبریک عرض می نمایم .

  • منبع خبر : کیش نیوز