حجت بزنی ، انتخاب استاندار هرمزگان را به عنوان استاندار برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی و تجلیل ایشان توسط رییس جمهوری را به مهدی دوستی تبریک گفت و کسب این عنوان را حاصل تلاش ها و فعالیتهای مجاهدانه در دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی دانست.

به گزارش کیش نیوز ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جشنواره ملی شهید رجایی به عنوان استاندار برتر کشور معرفی و توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.

حجت بزنی عضو شورای اسلامی شهر کیش در پیامی به استاندار هرمزگان ، کسب این عنوان را افتخاری بزرگ برای ایشان و استان هرمزگان دانست و اظهار داشت: کارنامه درخشان در خدمت شبانه روزی و فعالیت های گسترده در این استان در عرصه های مختلف شما را شایسته کسب این افتخار بزرگ کرده است.

در بخش از متن پیام عضو شورای اسلامی شهر کیش به استاندار تلاشگر هرمزگان آمده است:

استاندار فرهیخته استان هرمزگان جناب آقای دوستی انتخاب حضرتعالی به عنوان استاندار جهادی دولت سیزدهم را صمیمانه تبریک عرض می کنم، این انتخاب شایسته گواه تلاش های شبانه روزی و خالصانه حضرت عالی است و البته اجر اصلی نزد حضرت باریتعالی است، مردم شریف  جای جای هرمزگان که شاهد و گواه این تلاش های سازنده هستند این انتخاب صمیمانه را به شما تبریک می گویند.

لازم به ذکر است که در جشنواره ملی شهید رجایی، تندیس زرین و لوح تقدیر این جشنواره توسط رییس جمهوری اسلامی ایران به مهدی دوستی بعنوان استاندار برتر کشور اهداء شد.

  • منبع خبر : کیش نیوز