مدیرعامل منطقه آزاد پرستاری را شغلی عجین شده با عشق و انساندوستی دانست و گفت: بدون عشق، تحمل سختی ها و فشارهای روانی این شغل میسر نیست.

به گزارش کیش نیوز ، دکتر مظفری در آیین تجلیل از روز پرستار و تکریم پرستاران در بیمارستان کیش که با حضور دکتر مداح، مادر پرستاری نوین ایران، دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کارکنان بخش بهداشت و درمان این جزیره برگزار شد افزود: پرستاران همواره شاهد اتفاقات ناگوار و درد و رنج بیماران هستند و در انجام وظیفه خود فشارهای روانی سختی روبه رو هستند.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه دست اندرکاران ، اقشار زحمتکش کیش بویژه پرستان از رفاه و آرامش برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: در سالهای گذشته اتفاقاتی خوب در برخی حوزه ها در جزیره کیش افتاده که این امر باید بشکلی فراگیر در همه حوزه ها رخ دهد و این جزیره نمونه ای از رعایت استانداردها باشد.

در این مراسم امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت این جزیره در بیان شخصیت حضرت زینب (س) و روز پرستار مطالبی بیان کردند.

هنچنین خانم دکتر مداح مادر پرستاری نوین ایران طی سخنانی، تحولات علم و شغل پرستاری در ایران را چشمگیر دانست و از کارتیمی پرستاران و پزشکان در بیمارستان کیش قدردانی کرد.

وی که دارای ۶۷ سال سابقه پرستاری است از این شغل به عنوان مراقبت به توان عشق نام برد و بر ضرورت پیشگیری از بیماریها و اقدام اجتماعی و فردی برای بیمار نشدن تاکید کرد.

در پایان این مراسم از پرستاران نمونه بیمارستان کیش و بخشهای بهداشت و درمان این جزیره تجلیل شد.

همچنین در مراسمی جداگانه با حضور مدیرعامل منطقه آزاد کیش ، معاون فرهنگی اجتماعی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و درمان و مادر پرستاری نوین ایران میدانی به نام میدان پرستار در جوار بیمارستان کیش نامگذاری شد.

  • منبع خبر : کیش نیوز