برج های طلایی کیش با رونمایی از دو دستگاه تلویزیون شهری در بازار کوروش و راه طلایی کیش تا آخر برگزاری جام‌جهانی فوتبال میزبان گردشگران و کیشوندان برای پخش زنده مسابقات و رخدادهای جام جهانی فوتبال 2022 قطر خواهد بود.

به گزارش کیش نیوز ، تیم‌ملی فوتبال، طی روزهای آتی عازم قطر می‌شود تا در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی جهان شرکت کند. با سفر ملی‌پوشان. جزیره زیبای کیش هم با همدلی و همکاری خوب بخش خصوصی آماده برگزاری مراسم های مرتبط با جام‌جهانی۲۰۲۲ قطر برای کیشوندان شده است. به همین‌خاطر، ، طی مراسمی جالب از سوی حسین رباطی مالک و سرمایه گذار برج های طلایی کیش از  دستگاه تلویزیون شهری در بازار کوروش و راه طلایی کیش رونمایی شد. که با رونمایی از این مانیتورهای شهری این نقطه از جزیره زیبای کیش میزبان جشن‌ها و رخدادهای فوتبالی تا آخر مسابقات جام جهانی خواهد بود.

لازم به ذکر است که تلویزیون‌های شهری راه طلایی از ۲۱ آبان‌ماه تا پایان بازی‌های جام‌جهانی در کیش میزبان هواداران  فوتبال درجزیره کیش خواهد بود و به گونه ای برنامه ریزی گردیده است در فواصل بین بازی‌ها، برنامه‌هایی از جمله پخش کنسرت‌های مطرح و برنامه های شاد نیز پخش گردد .

  • منبع خبر : کیش نیوز