مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از امضای تفاهم‌نامه همکاری با اسنپ برای راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی در جزیره مرجانی کیش خبر داد.

به گزارش کیش نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس کیش، بیش از ۵ سال از آغاز فعالیت اسنپ، به‌عنوان اولین سامانه هوشمند خدمات حمل ‌و نقل عمومی در ایران می‌گذرد و این سامانه امروز با خدمات‌رسانی در بیش از ۱۴۰ شهر بزرگ و کوچک در تمامی ۳۱ استان ایران عنوان بزرگترین سرویس آنلاین حمل ‌و نقل کشور را در اختیار دارد و اسنپ به مرور فعالیت خود را در شهرهای مختلف کشور گسترش داده و امروز برترین مقصد گردشگری ایران را برای خدمات‌دهی مناسب خود انتخاب نموده است.

ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت عمران، آب و خدمات کیش با شرکت اسنپ خبر داد و گفت: پس از سال‌ها مطالبه شهروندان و گردشگران جزیره کیش، سرانجام قرارداد همکاری با شرکت ارائه‌دهنده خدمات هوشمند حمل و نقل عمومی منعقد شد و امروز خوشحالیم که  نوید ارائه خدمات شایسته حمل و نقلی را به کیشوندان و گردشگران جزیره زیبای کیش بدهیم.

وی در ادامه به رشد چشم‌گیر فعالیت‌های اینترنتی و کسب و کارهای بر بستر الکترونیک اشاره کرد و افزود: این یک واقعیت است و ما نمی‌توانیم مانع کسب و کارهای مجازی شویم ضمن اینکه باید این نکته مهم را نیز مد نظر قرار داد که مردم انتخاب‌کننده و مطالبه‌گر این نوع خدمات در جزیره کیش به‌عنوان برترین مقصد گردشگری کشور هستند که همواره از آن به‌عنوان شهر هوشمند یاد می‌شود.

طیبی، همکاری با اسنپ را آغاز مسیر حمل و نقل اینترنتی در جزیره کیش عنوان کرد و اظهار داشت: تاکسی اینترنتی، رقیب تاکسی تلفنی نیست بلکه معتقدیم این دو مدل حمل و نقل عمومی مکمل یکدیگرند و می‌توانند ما را در ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان یاری کنند. همچنین به واسطه اعلام موقعیت جغرافیایی و  وضعیت زمانی و مکانی سفر، خدمات‌دهی تسریع و بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان و گردشگران نیز می‌توانند در صورت دریافت خدمات مطلوب با امتیازدهی به راننده‌های تاکسی، ضمن تشویق رانندگان خدوم، زمینه‌ساز افزایش کارآمدی سیستم حمل و نقل عمومی کیش شوند.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در پایان صحبت‌های خود همچنین به دستورالعمل جلوگیری از فعالیت خودروهای مسافربری شخصی در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: در کنار راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی، با توجه مطالبه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، طی ابلاغیه‌ای مدیریت حمل و نقل را مؤظف نموده‌ایم کلیه خودروهایی که خدمات عمومی از جمله ترانسفر هتل‌ها و تورهای گردشگری را انجام می‌دهند حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز  با هماهنگی معاونت گردشگری می‌بایست ساماندهی شوند تا خودروهایی که فاقد مجوز لازم از مبادی ذیربط می‌باشند و مبادرت به جابجایی مسافر در جزیره می‌نمایند شناسایی و برخورد قانونی طبق مصوبات شورای ترافیک صورت پذیرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس