رقابت رالی خانوادگی در منطقه آزاد کیش با شناخت نفرات برتر در دو بخش حرفه ای و آماتور به پایان رسید و خبرنگار خبرگزاری خبر آنلاین در کیش نیز در این دوره از مسابقات به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یافت

به گزارش کیش نیوز و به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین ،این برنامه ورزشی و شاد که با استقبال چشمگیر ساکنان جزیره کیش و گردشگران همراه بود به همت موسسه ورزش و تفریحات سالم ، هیات اتومبیلرانی کیش و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی کیش با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت کننده  از محوطه مقابل تالار شهر کیش آغاز شد که شرکت کنندگان در دو کلاس حرفه ای و مبتدی در این برنامه با یکدیگر رقابت کردند و پس از طی مسافتی حدود ۱۰۲ کیلومتر در ۱۹ ایستگاه و کنترل و ثبت زمان پیمودن مسافت بین هر ایستگاه توسط مربیان مجرب، سرانجام پس از ۳ ساعت و نیم  رانندگی به خط پایان رسیدند.
این رقابت ها که  در دو بخش حرفه ای و آماتور در روز جمعه تاریخ ۱۷ بهمن برگزار شده و نتایج آن در تاریخ ۱۹ بهمن در مجموعه تنیس روی میز موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش اعلام شد که در دسته آماتور این رقابت امیر سروری و علیرضا دانشور، حسین بازگیر و دانیال منصوری، علی شاهروتی و اسماعیل حسین زاده با کسب ۱۵۷،۱۸۴،۱۹۶ امتیاز منفی در رده اول، دوم و سوم جای گرفتند. همچنین زیتون ایاز و هیوا کمالی، مهدی کریمی و شیرین حسینی، مهیار جنیدی و بردیا منصور بخت، سامان زارعی و مریم هوشمندی، محمدرضا و زینب بازگیر، مجتبی فرج زاده و محمد عرفانیان، تهمینه بی آلایش و احمد مومن زاده رده چهارم تا دهم را از آن خود کردند.
در دسته حرفه ای این رقابت محمد و علی منتجب، محمد مهدی زمانی و محمودرضا عبادیان، سامان حاج سید جوادی و میثم رضایی با کسب ۴۷،۴۸،۶۰ امتیاز منفی، نفرات اول، دوم و سوم این دوره از مسابقه رالی خانواده شدند.
همچنین بیتا ریحانی و نیلوفر ناهید، بهزاد خلیلی فرد و سیدحمیدرضا سیدی، امید چگینی و علیرضا عاملی، بهزاد فلاحی و ساقی پارس تبار، اکبر روزبهانی و امین افشاری پور، امیرسالار سالاری و مهدی سیفی، سارا و سونیا نیکو روش به ترتیب در رده های چهارم تا دهم این مسابقات قرار گرفتند.
در پایان این رقابت از سوی مسئولان موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، رئیس هیات اتومبیلرانی و حامیان مالی مسابقه جوایزی به رسم یادبود به برندگان اهدا گردید .

  • منبع خبر : خبرگزاری خبرآنلاین