مارینا پارک هتل واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش تنها مارینا هتل ایران است . اين هتل دارای فضاي سبز بسیار زيبا با گونه هاي گياهي متنوع و آب نماهاي بسيار جذاب آن این هتل را در جزيره زیبای کیش متمايز نموده است .

به گزارش پایگاه خبری کیش نیوز ،در یکی از بهترین نقاط جزیره رویایی کیش و میان آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، هتل مارینا کیش در زمینی به مساحت ده هکتار خود نمایی می‌کند. این هتل که تنها مارینای ایران است، تلفیقی از باغی زیبا با گونه‌های گیاهی مختلف، آب‌نماها و زیبایی طبیعی خلیج را به بیننده عرضه می‌کند. مارینا پارک کیش به جرات یکی از بهترین‌ هتل‌های پنج ستاره واقع در جزیره است که در کنار هتل‌هایی مانند ترنج، داریوش، شایان، شایگان، ویدا و کوروش به ارائه خدماتی در سطح بین المللی می‌پردازد.

البته آنچه که این هتل را از دیگر هتل‌ها متمایز می‌سازد، تمرکز آن بر ارائه خدمات تفریحی است و امکانات ویژه‌ای برای ارائه این خدمات در نظر گرفته شده است. در هتل مارینا پارک کیش علاوه بر امکانات ویژه‌، برای  اقامتی لذت بخش، امکانات متنوعی برای استفاده از تفریحات آبی و غیر آبی وجود دارد که در ادامه به معرفی تمامی خدمات این هتل خواهیم پرداخت.

واحدی رویایی با هتل مارینا کیش

تمام واحد‌های هتل مارینا کیش به دو دسته، با چشم‌انداز دریا و پارک تقسیم می‌شوند، که با رزرو هر یک از آن‌ها ویوو متفاوت، اما فراموش نشدنی را برای اتاق یا سوئیت خود انتخاب کرده‌اید. این واحد‌ها عبارتند از:

  1. * اتاق استاندارد ( چشم انداز پارک )
  2. * دبل دریا
  3. * ویین دریا
  4. * دبل پارک
  5. * تویین پارک
  6. * سوئیت دو خوابه
  7. * سوئیت رویال
  8. * جونیور سوئیت دو خواب
  9. * جونیور سوئیت یک خواب
  10. * سوئیت یک خوابه

در مورد سوئیت‌ها امکان انتخاب چشم‌انداز پارک یا دریا برای شما وجود دارد. اتاق استاندارد با مساحتی نزدیک ۲۴ متر کوچکترین واحد و سوئیت رویال با مساحتی ۱۴۸ متری بزرگترین واحد هتل مارینا پارک است. همه واحدها علاوه بر موارد ضروری در هتل پنج ستاره از اینترنت پرسرعت رایگان بهره می‌برند.

امکانات غیر تفریحی هتل مارینا پارک کیش
رستوران باغ گل کاغذی، به شما تجربه دلنشینی از صرف غذا در باغی زیبا را خواهد داد. همچنین رستوران لوتوس با غذاهای بسیار خوش‌طعم دریایی، ایرانی و خارجی لذت چشیدن طعمی ناب را به شما هدیه خواهد کرد، مخصوصا که صبحانه و ناهار در این رستوران هتل مارینا کیش برای شما رایگان خواهد بود. جالب اینکه منوی این رستوران هر روز تغییر می‌کند و شما را خسته نخواهد کرد. یکی دیگر از مزیت‌های این هتل امکان اجاره خودرو‌های مدل بالا با راننده یا بدون آن است.

سالن همایش‌های هتل مارینا پارک کیش با ظرفیت ۴۰۰ نفر و تجهیزات کامل صوتی و تصویری، قابلیت رزرو جداگانه به صورت آنلاین را هم دارد. همچنین سالن جلسات خصوصی بسیار مجهز این هتل با ظرفیت ۲۵ نفر و مناسب قرارهای کاری نیز به صورت آنلاین اجاره داده می‌شود. تقریبا در کل محوطه هتل به اینترنت پر سرعت رایگان دسترسی خواهید داشت.

در این هتل فروشگاه‌هایی برای خرید قهوه، شکلات، لوازم ورزشی (به خصوص لوازم مورد نیاز ورزش‌های آبی)، پوشاک، جواهرات و آژانسی برای ارائه خدمات مسافری نیز وجود دارد.

امکانات تفریحی مارینا پارک کیش

از ویژگی‌های این هتل امکان استفاده از تفریحات آبی و غیر آبی در مدت اقامت شما است.

تفریحات آبی

این هتل، چنانچه از اسم آن مشخص است، به واقع هتل تفریحات آبی است. در این هتل شما انتخاب‌های متعددی برای لذت بردن از مدت اقامت خود در جزیره خواهید داشت. اگر دنبال تفریحات آبی آرام هستید ماهیگیری و یا شنا را در ساحل ۷۰۰ متری اختصاصی این هتل انتخاب کنید و اگر هدف شما ورزشی پرهیجان است به سراغ کایت بوردینگ و یا جت فلایر بروید.

در این هتل نه تنها از تفریحات آبی خسته نخواهید شد، بلکه احتمالا وقت برای امتحان آن‌ها کم خواهید آورد. زیرا انتخاب‌های متنوعی مثل غواصی، پاراسل، قایق‌های بادبانی، یات و موتوری، پدل بورد و تیوب سواری در این مجموعه وجود دارد.

 

 

از تمام این امکانات که بگذریم، رد شدن از پارک ویبیت ساده نیست، این پارک آبی که در ایران منحصر به فرد است، تعادل شما را به چالش خواهش کشید، لحظاتی شاد و مفرح را برای شما رقم خواهد زد.

بعد از خسته شدن از تفریحات آبی، نوبت به استفاده از استخر، ماساژ، اسپا، سونا و جکوزی مجموعه است که خستگی را از تن شما خارج کند و نوشیدنی‌های متنوع کافه‌های آن تشنگی را فروبنشاند.

تفریحات غیر آبی

البته تفریحات این هتل تنها به تفریحات آبی خلاصه نمی‌شود، شما می‌توانید بیلیارد بازی کنید یا به زمین تنیس بروید و یا حتی از دوچرخه سواری در مسیر اختصاصی هتل خود لذت ببرید و از امکانات باشگاه بدن‌سازی آن که بسیار مجهز و به روز است، استفاده کنید.

حتما در جاده سلامت این هتل کمی پیاده‌روی کنید و از مناظر باغ لذت ببرید و سری هم به گلخانه هتل بزنید و از تماشای گیاهان داخل آن لذت ببرید.
اگر زیاد اهل خارج شدن از محل زندگی خود نیستید و توانایی کافی برای پرداخت مالی در این هتل را دارید، رزرو واحدی در هتل مارینا پارک شما را از خارج شدن برای تفریح از هتل بی‌نیاز خواهد کرد. همچنین حتی اگر اهل گشت و گذار هستید بهتر است، برای داشتن سفری لذت‌بخش همراه با بهترین تجربه از تفریحات آبی در جزیره کیش، اتاقی را در این هتل رزرو کنید.

 

  • نویسنده : محمدرضا بازگیر
  • منبع خبر : کیش نیوز