سعید پورزادی در حکمی مهدی ادیبان را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

به گزارش کیش نیوز ، در حکم صادر شده از سوی سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به مهدی ادیبان آمده است:

خدمت گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت محترم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا نموده است، لذا نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست معاونت توسعه مدیریت” سازمان منطقه آزاد کیش منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با بهره گیری از روحیه انقلابی و کار جهادی موارد ذیل را در اولویت برنامه‌های آن معاونت قرار دهید:

تحول در فرآیندهای سازمانی در جهت تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع در امور و پاسخگویی.

ایجاد روش های نظام مند و شفاف به منظور حذف و اصلاح امضاهای سلیقه‌ای و نقاط فساد خیز از کلیه فرآیندهای آن معاونت، خصوصا”در حوزه های سرمایه گذاری، کار آفرینی و مشارکت ها.

حضور مستمر و مستقیم در بین جامعه هدف آن معاونت با توجه به سیره دولت مردمی، در جهت رفع مشکلات و بهره‌مندی از نظرات و ایجاد عدالت در تصمیم‌گیری‌ها.

ارتقای سیستم ها و روش های مدیریت مالی و منابع در جهت مصرف بهینه درآمدها و پرهیز از هرگونه تشریفات زائد و اسراف.

نظارت دقیق بر رفتارهای مالی و منابع انسانی در سازمان و مجموعه های تابعه بر طبق بخشنامه ها و تصمیمات و طرح‌های تحولی.

انجام سایر امور محوله از سوی اینجانب

در پایان، حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدالله (ع) را یاد آور می شوم که فرمودند: “بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است؛ پس از این نعمت ها خسته نشوید”. لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی  نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش