امکانات و پتانسیل های جزیره کیش در زمینه گردشگری سلامت در نمایشگاه و همایش بین المللی عمان هلث ۲۰۱۸ معرفی می شود.

به گزارش کیش نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی عمان هلث ۲۰۱۸ از دوم تا چهارم مهر در مسقط پایتخت عمان برگزار می شود.

سازمان منطقه آزاد کیش و شرکتهای تابعه این سازمان از جمله شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، هواپیمایی کیش و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره کیش و همچنین برخی مراکز ارائه خدمات گردشگری، کلوپ های تفریحات دریایی با تجهیزات غیر موتوری و شرکت داروسازی کیش مدیفارم  با هدف معرفی امکانات و پتانسیل های این جزیره در زمینه گردشگری به ویژه گردشگری سلامت در این نمایشگاه شرکت می کنند.

نمایشگاه عمان هلث ۲۰۱۸ در فضایی به وسعت۳ هزار مترمربع برگزار می شود و شرکت کنندگان محصولات و خدمات خود را در زمینه های تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، تکنولوژی و خدمات پزشکی، کالاهای مصرفی بیمارستانی، داروهای تقویتی، محصولات مراقبتی زنان، انجمن ها، بیمارستان ها، مراکز اقامتی، مراکز توانبخشی، تجهیزات باشگاه های ورزشی و مدیریت بهداشت در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

غرفه سازمان منطقه آزاد کیش نیز با وسعت ۶۰ متر مربع در این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای معرفی محصولات و خدمات، شناخت فرصت های تجاری جدید و گسترش شبکه های بازرگانی با کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

صادرات خدمات پزشکی و گردشگری جزیره کیش، توسعه گردشگری به خصوص گردشگری سلامت به عنوان سومین صنعت اقتصادی کشور،  قرار گرفتن جزیره کیش در فهرست کشورهای مقصد جهت اعزام بیمار از عمان، دستیابی به سهم مناسب از بازار سلامت عمان با توجه به قرابت جغرافیایی و فرهنگی و مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های پزشکی، دارویی و تجهیزات عمان از جمله اهداف سازمان منطقه آزاد کیش برای شرکت در این رویداد مهم علمی و اقتصادی است.

نمایشگاه عمان هلث در سال ۲۰۰۹ به ثبت رسیده و در سال ۲۰۱۳ توانست گواهی UFI را دریافت کند. کنفرانس پزشکی و سلامت عمان با چشم انداز سال ۲۰۵۰ دولت هم تراز و همسو است و با هدف بررسی چالش ها و همچنین مباحثه در جهت بهبود فعالیت های بخش پزشکی است. این نمایشگاه که هشتمین دوره آن از دوم مهر امسال در مسقط آغاز می شود پیشروترین نمایشگاه سلامت و پزشکی در عمان و تنها نمایشگاهی است که شرکت جهانی صنعت نمایشگاهی آن را تایید و گواهی کرده است.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش