به گزارش کیش نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، این مراسم با حضور دکتر محمدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، پازوکی مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش کیش نیوز و به نقل از  روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، این مراسم با حضور دکتر محمدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، پازوکی مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و عضو شورای ترافیک، مهندس فرهودی سرپرست امور شهری ومحیط زیست و مهندس نجاتی سلیم مدیر حمل و نقل عمومی شرکت عمران،آب خدمات کیش و جمعی از نمایندگان آژانس های تاکسی رانی و رانندگان تاکسی و مینی بوس برگزار شد.

در این مراسم دکتر محمدی با بیان اینکه ایجاد نظم و انضباط یکی از اصلی ترین اقداماتی است که در این شرکت انجام شده است، افزود: با ایجاد نظم که لازمه فرایند سازی است، می توان به نتایج مثبت زیادی در تمام حوزه ها دست پیدا کرد.

وی با اعلام اینکه تدوین دستورالعمل صدور و تمدید دفترچه های تردد رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش به مرحله نهایی رسیده ، عنوان کرد: در صورت تصویب این دستورالعمل در شورای ترافیک کیش، کمک شایانی به ساماندهی وضعیت تردد رانندگان می شود.

دکتر محمدی از طراحی نرم افزار ثبت تخلفات حمل و نقل عمومی کیش خبر داد و گفت: بهره برداری از این نرم افزار نیز می تواند عامل مهمی در کاهش تخلفات باشد.

وی در ادامه به تشکیل جامعه صنفی رانندگان تاکسی و مینی بوس کیش اشاره کرد و افزود: نگارش اساسنامه این صنف به اتمام رسیده و امیدواریم در شورای ترافیک کیش به تصویب برسد. این اقدام در راستای تحقق درخواست رانندگان در یک روند قانونی و جلب مشارکت اعضای آن برای رفع مشکلات موجود انجام می شود.

عباسعلی نجاتی سلیم نیز در این مراسم در خصوص آموزش و ارتقاء دانش و آگاهی رانندگان ناوگان حمل و نقل کیش از پذیرش دانشجوی رشته دانشگاهی تاکسی رانی از اول مهر ماه سال جاری در دانشگاه علمی و کاربردی کیش خبر داد و تاکید کرد: در سنوات آینده فقط رانندگانی که فارغ التحصیل این رشته دانشگاهی باشند، مجوز فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش را اخذ خواهند کرد.

شایان ذکر است در این مراسم، حسین مولایی اشکوری از آژانس توسن، غلام علی اکبری از آژانس اتوآرین، خسرو بیوک آبادی از آژانس تشریفات آتی و ابراهیم بهروزان از آژانس هلال ماه به عنوان رانندگان برتر خرداد و تیر معرفی شدند.

  • نویسنده : محمدرضا بازگیر
  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش