به مناسبت گرامی داشت هفته ناجا؛ مهدی کشاورز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش با تبریک هفته ناجا و ابراز خشنودی از حضور در جمع بانیان برقراری امنیت اظهار داشت: آرامش فردی و امنیت اجتماعی دو شاخصه عملکرد پلیس است که به سبب تلاش های بی وقفه و شبانه روزی نیروی انتظامی در جزیره کیش، شاهد آن هستیم.

به گزارش کیش نیوز ، به مناسبت گرامی داشت هفته ناجا؛ مهدی کشاورز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش با تبریک هفته ناجا و ابراز خشنودی از حضور در جمع بانیان برقراری امنیت اظهار داشت: آرامش فردی و امنیت اجتماعی دو شاخصه عملکرد پلیس است که به سبب تلاش های بی وقفه و شبانه روزی نیروی انتظامی در جزیره کیش، شاهد آن هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که همدلی و همراستایی در جهت بهبود شرایط و بهتر شدن حال مردم در نیروی انتظامی مشهود است؛ اظهار داشت: عملکرد نیروی انتظامی کیش علیرغم نداشتن برخی امکانات و کمبودهای سخت افزاری، مثبت و قابل تقدیر است.

کشاورز افزود: پرسنل نیروی انتظامی ستون امنیت کشور هستند که ضمن برخورداری از اقتدار و صلابت مثال زدنی، همچون شهدای خود مظلوم بوده و همواره در کنار مردم و حافظ جان و مال آنان هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مشکلات خانواده های پرسنل ناجا، از تلاش های صادقانه و دلسوزانه مجموعه نیروی انتظامی تقدیر کرد و افزود: از آنجایی که وجود امنیت یکی از مهمترین مؤلفه های پیشرفت کشور است از این رو امیدوارم خدمات نیروی انتظامی در کیش تداوم داشته و هر روز بهتر از دیروز انجام شود.

سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیز در این دیدار با تقدیر از حضور مهدی کشاورز و هیئت همراه در فراجا کیش و بیان این که خدا را شاکریم در خطئه ای از میهن اسلامی خدمت می­ کنیم که همه دلسوز نظام هستند و ما آن را به عینه در جریانات اخیر مشاهده کردیم؛ افزود: همدلی، همراهی و همفکری مسئولان کیش بویژه در شورای تامین جزیره کیش در برچیده شدن اغتشاشات اخیر ستودنی و باعث پشت گرمی بود که خوشبختانه بدون مورد خاصی این غائله ختم به خیر شد.

جمالی با اشاره به حمایت و پشتیبانی های سازمان منطقه آزاد کیش از تمامی ادارات، نهادها و سازمان های مستقر در این جزیره و تقدیر از این اقدامات، گفت: عزم و اراده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و همکاران ایشان در فضای همفکری و همدلی حاکم در کیش، نشان از اراده جمعی در بررسی مشکلات مردم  و رفع آن در حوزه های مربوطه است.

حجت الاسلام و المسلین حسینی رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي كيش نیز در این دیدار با اشاره به حوادث اخیر در کیش و بیان این که اغتشاشگران برادران و خواهران ما هستند که فریب خوردند و با همین افراد به جنگ دشمنان خواهیم رفت؛ از لزوم تجهیز نیروی انتظامی کیش سخن گفت و افزود: در جریانات اخیر، دشمنان با راه انداختن جنگ تمام عیار رسانه ای، غائله ای را بوجود آوردند که نیروی انتظامی قدرتمندانه ایستاد و علیرغم آسیبی که دید، آسیب نزد.

گفتنی است در پایان این دیدار،  مهدی کشاورز با اهدای لوح تقدیر و گل از زحمات سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش تقدیر کرد.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش