عبدالنبی شرفی ضمن تبریک موفقیت های تیم ملی فوتبال کشورمان در بحرین ، از مسئولان موسسه ورزش و تفریحات سالم، هیات فوتبال کیش و همچنین بخش خصوصی این جزیره برای همراهی در برگزاری یک اردوی پربارکه زمینه ساز موفقیت تیم ملی شد، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات متن این پیام به  شرح زیر است :
به نام خدا
جزیره کیش در سال های اخیر با استفاده بهینه از ظرفیت ها و تبدیل شدن به مقصد مطلوب برپایی اردوهای تدارکاتی و آمادگی تیم های ملی کشورمان عملکردی مطلوب داشته و توانسته است با رونق گردشگری ورزشی، سهم مناسبی در توسعه این صنعت در سطح ملی ایفا کرده و زمینه ساز پیروزی ملی پوشان کشورمان و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی بین المللی باشد.
پیروزی های شیرین و غرورآفرین تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدارهای مقدماتی جام جهانی بحرین که کام هموطنان عزتمندمان را شیرین کرد حاصل تلاش غیورانه یکایک اعضای پرتلاش تیم ملی فوتبال کشورمان ، مربیان و کادر فنی این تیم و همچنین نتیجه برگزاری یک اردوی پربار و موثر در جزیره کیش بود.
ضمن تبریک این موفقیت ملی به همه ایرانیان سرافراز و عرض خداقوت به اعضای سخت کوش و بلند همت تیم ملی فوتبال ، سرمربی، مربیان و کادر فنی این تیم که با توان تخصصی و تعهد تحسین برانگیز خود این پیروزی را رقم زدند، از مسئولان موسسه ورزش و تفریحات سالم و هیات فوتبال کیش نیز برای اهتمام جدی در جهت فراهم آوردن امکانات لازم و برپایی یک اردوی پربار سپاسگزارم و همچنین زحمات ارزشمند حامیان مالی و فعالان بخش خصوصی در جزیره کیش را که با عشق به اعتلای نام ایران برای برپایی مطلوب این اردو تلاش کردند ارج می نهم .
شرکت عمران ، آب و خدمات کیش نیز در جایگاه یکی از نهادهای خدمتگزار، ضمن خرسندی از مشارکتی موثر در میزبانی شایسته از ملی پوشان عزیزمان ، آماده است تا در راستای عمل به سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش و توسعه گردشگری ورزشی، با بکار گیری تمام امکانات و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود ، در جهت استمرار روند برپایی این اردوهای کارآمد با  موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش همکاری تنگاتنگ داشته باشد.
امید است تا این موفقیت که در سایه برنامه ریزی اصولی مسئولان، تلاش و همت جمعی اعضای تیم و حمایت و همدلی هموطنان بدست آمد و نمایش زیبایی از توانمندی ورزشکاران عزیز ایران اسلامی بود ، مقدمه حضور مقتدرانه و درخشش تیم ملی کشورمان درجام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.
ازخداوند منان سعادت و موفقیت تمامی ورزشکاران کشور ، توفیق روز افزون ورزش دوستان و سرافرازی و اقتدار میهن اسلامی را خواستارم.
عبدالنبی شرفی
سرپرست شرکت عمران ، آب و خدمات

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش