جمعی از قهرمانان ، مربیان کاراته کیش و رییس این هیات در اقدامی نمادین از مدافعان سلامت و خط مقدم مبارزه با کرونا و پرسنل پرتلاش بیمارستان کیش با اهدا مدال های خود تجلیل نمودند.

به گزارش کیش نیوز  ، در جلسه ای با حضور دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات امنا بیمارستان جزیره ، جمعی از قهرمانان و مربیان کاراته جزیره زیبای کیش ، رییس این هیات ، مدیر موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره  در اقدامی نمادین و زیبا  از زحمات مدافعان حریم سلامت و پرسنل درمان بیمارستان کیش با اهدا لوح و مدال های خویش تقدیر نمودند .

پرویز حیدری راد رییس هیات کاراته کیش در گفت‌وگو با کیش نیوز این حرکت را حرکتی فرهنگی و خوب عنوان کرد و گفت: این اقدام در راستای تقدیر از مدافعان حریم سلامت و پرسنل درمان کیش انجام شد که با از خودگذشتگی برای تامین سلامتی این جزیره مرجانی تلاش می‌کنند.

حیدری راد در ادامه افزود: تقدیر از کادر درمان جزیره  آرزوی قلبی همه ما بوده و با این اقدام هرچند ناچیز توانستیم مراتب تشکر و قدردانی‌مان را به آنان منتقل کنیم.

وی گفت: در هیات کاراته جزیره کیش همواره سعی نموده ایم به دنبال کارهای فرهنگی در زمینه مسایل اجتماعی مثبت باشیم. از هر حرکت زیبا و فرهنگی که باعث از بین رفتن معضلات اجتماعی و ترویج فرهنگ درست در جامعه باشد، استقبال خواهیم نمود .

رییس هیات کاراته کیش در پایان اظهار داشت : امروز، قدردانی از کادر درمان که در شرایط پرخطری امروزی که بسیاری از مردم تمایلی به مراجعه به بیمارستان‌ها ندارند و در حال فعالیت می باشند، وظیفه تک تک کیشوندان و فعالان اقتصادی خوب جزیره است.

  • منبع خبر : کیش نیوز