سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ضمن قدردانی از فعالیت های شورای شهر کیش گفت: شورای شهر جزیره با تعامل و همکاری لازم با سایر شوراهای سازمان منطقه آزاد کیش می تواند در راستای تحقق برنامه های پیش بینی شده گام های موثری بردارد.

به گزارش کیش نیوز ، سعید پورزادی به مناسبت گرامی داشت روز شوراها و دیدار با اعضای شورای شهر کیش، بر تعامل هرچه بیشتر میان شورای شهر و سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد و گفت: شورای شهر کیش می تواند با هم فکری، برنامه ریزی صحیح و وحدت رویه در تصمیمات؛ مشکلات موجود را رفع و نسبت به ایجاد تحول و تحقق سیاست های کلان سازمان نقش موثری ایفا کند.

پورزادی در ادامه سخنان خود، گفت: جمعیت جزیره کیش از نظر اجتماعی به عنوان یکی از بهترین عوامل محرک و تاثیرگذار در پیشرفت جزیره است.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، عنوان کرد: مدیران باید تحقق این امر مهم را در سر فصل برنامه های خود قرار دهند و در این زمینه شورای شهر از نظر مشورتی و هم افزایی می تواند نقش موثری را در جامعه ایفا کند.

سعید پورزادی همچنین گفت: شورای شهر کیش با تعامل و همکاری لازم با سایر شوراهای سازمان منطقه آزاد کیش می تواند در راستای تحقق برنامه های پیش بینی شده گام های موثری بردارد.

گفتنی است در این جلسه راه اندازی سامانه ارتباطی میان شورای شهر و مردم، حفظ و ایجاد تعاملات بیشتر این مجموعه با کیشوندان از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود که در پایان نشست از اعضای شورای شهر با اهدا لوح تقدیر قدردانی  شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش