حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در دیدار با مدیر عامل و جمعی از معاونان و مسئولان شرکت عمران ، آب و خدمات کیش با تقدیر از تلاش های شبانه روزی مسئولان و کارکنان این شرکت در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و حفظ زیبایی و طراوت شهری گفت : فعالیت در مجموعه ای که مخاطب آن به طور مستقیم مردم هستند و نتیجه تلاش کارکنان مجموعه موجب رفاه و آسایش شهروندان می شود موهبت بزرگی است .

به گزارش کیش نیوز ، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مدیر عامل و جمعی از معاونان و مسئولان این شرکت با امام جمعه کیش دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با تقدیر از تلاش های شبانه روزی مسئولان و کارکنان این شرکت در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و حفظ زیبایی و طراوت شهری اظهار داشت: فعالیت در مجموعه ای که مخاطب آن به طور مستقیم مردم هستند و نتیجه تلاش کارکنان مجموعه موجب رفاه و آسایش شهروندان می شود موهبت بزرگی است .

وی با بیان اینکه جزیره کیش جایگاه ویژه ای در گردشگری کشور دارد و باید از خدمات شهری نوین برخوردار باشد اظهار داشت : شرکت عمران، آب و خدمات به عنوان مجری برنامه های عمران شهری به ویژه در ماه های گذشته عملکرد چشمگیری داشته است و انتظار می رود به گونه ای برنامه ریزی کند که کیش همواره در استفاده از خدمات نوین شهری پیشرو باشد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه به طور قطع اولویت بندی طرح های عمرانی و توسعه ای منطبق با اعتبار تخصیصی و بودجه بندی سالیانه ، بخش مهم و حساسی از عملکرد شرکت عمران، آب و خدمات است ابراز امیدواری کرد با تعامل گسترده همه دستگاه های اجرایی و سازمان منطقه آزاد کیش زمینه توسعه کمی و کیفی فعالیت های شرکت فراهم شده و ما شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با اشاره به امکانات ورزشی مناسب در کیش گفت: ظرفیت ها و زیرساخت های ورزشی کیش و برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی باید برای افزایش درآمدهای منطقه به کار گرفته شود .

وی با تاکید بر ضرورت توسعه همگون امکانات ورزشی برای بهره مندی عادلانه شهروندان در تمامی نقاط کیش تصریح کرد: آسان سازی شرایط استفاده ساکنان از امکانات ورزشی یک اولویت مهم است.

توجه ویژه به توسعه امکانات در اماکن مذهبی و مساجد ، آذین بندی و فضاسازی شایسته شهری در مناسبت های ملی و مذهبی و اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی در ایام نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان است از جمله مواردی بود که امام جمعه کیش به آن اشاره کرد.

محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نیز با بیان اینکه در نیمه نخست سال تمام اعتبار عمرانی درنظرگرفته شده برای شرکت جذب شده بود اظهار داشت: با موافقت سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر افزایش اعتبار عمرانی شرکت در نیمه دوم امسال، برنامه ریزی مجددی برای اجرای طرح های عمرانی در نقاط مختلف شهری انجام شد و با تلاش شبانه روزی همکاران بسیاری از این طرح ها تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از هزینه های شرکت امسال از محل وصول مطالبات معوق تامین شده است اظهار داشت: ایجاد درآمدهای پایدار یکی از مهم ترین محورهای برنامه راهبردی شرکت است .

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش