بهرام عرب وند دبیر اجرایی نخستین کنگره ملی شهدای غواص با بیان این که شهدا وارثان اصلی "معبر عشق" هستند از حامیان برگزاری این کنگره تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش کیش نیوز ، بهرام عرب وند در نخستین کنگره ملی شهدای غواص که  در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش با حضور خانواده های ۱۷۵ شهید غواص به همراه مسوولان محلی و ساکنان این منطقه برگزار شد، با تقدیر از زحمات شبانه روزی عوامل دست اندرکار این کنگره گفت: سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب و خدمات، نهادهای نظامی و انتظامی، بخش خصوصی، مجمع سازندگان کیش، جامعه هتلداران، مراکز پذیرایی، جامعه بازاریان با حمایت های بی دریغ خود نقش بسزایی در هر چه بهتر برگزار شدن این گنگره داشتند.

وی با بیان این که این روزها میزبان کاروان عشق و محبت هستیم که پای در معبر عشق گذاشته اند، افزود: شهدا وارثان اصلی این معبر هستند و هر آن چه که در ذوق و توان خود داشتیم با عشق گرد هم آوردیم چرا که می دانستیم این میهمان غریبه نیست و منزلت و مقامی بالا در حد و اندازه اهالی بهشت دارد.

عرب وند عنوان کرد: با شور و اشتیاق فراوان پیشنهاد خدمت در این رویداد را پذیرفتیم و از جلسات و نشست هایی که با سرداران فرهنگی و هم رزمان شهدای غواص داشتیم با امید و انگیزه بیشتر و مشتاقانه فعالیت کردیم و در لحظات دشوار به یاد آوردیم که این کار، کار دل و میهمان نیز اهل دل است.

دبیر اجرایی نخستین کنگره شهدای غواص کیش گفت: کار سخت را جوانان غیور این مملکت با دفاع از میهن اسلامی به سرانجام رساندند و برگ زرینی بر تاریخ سادگی، ایمان و شجاعت مردمان این مرز و بوم رقم زدند و معبری سرشار از عشق گشودند که وظیفه ما قدردانی و پاسداری از این ارزش های بزرگ است.

وی، افزود: امیدواریم این رویداد “معبر عشق” در سال های آینده بهتر و پربار تر برگزار شود.

هم زمان با برگزاری آیین نخستین کنگره ملی شهدای غواص، با حضور سردار محمدجعفر اسدی معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ع)، مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن کیش و جمعی از ایثارگران و خانواده معظم شهدا از تمبر این مراسم در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش رونمایی و ممهور به مهر شرکت پست شد و حاضرین به رسم یادبود بر حاشیه این تمبر یادداشت نگاشتند.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش