مهندس کشتکار در نشست صمیمانه با اهالی رسانه با تاکید بر صیانت از جزیره کیش گفت : در توسعه و پیشرفت جزیره کیش طیف وسیعی از اقشار مختلف نقش و سهم دارند به این مفهوم که از سرمایه‌گذاران تا کارگران زحمت‌کش و در کنار آنها رسانه ها و خبرنگاران همگی برای رشد و تعالی کیش تلاش می‌کنند بنابر این حفظ اتحاد و یکپارچگی و تمرکز بر توسعه کیش به عنوان هدف غایی، از نکات حائز اهمیت در این مسیر است.

به گزارش کیش نیوز ، مهندس کشتکار در نشست صمیمانه با اهالی رسانه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت خبرنگاران در بخش های مختلف بخصوص در دوران پاندمی کرونا تاکید کرد که جزیره کیش در دوران گذار قرار دارد و باید با تلاش و همدلی این دوران را با آرامش بگذاریم.
وی با تصریح این نکته که مطالبات شما اصحاب رسانه باید در کنار توسعه معنا یابد گفت: موضوع مطالبه‌گری نباید با حرفه‌ای بودن خلط شود، این مطالبه‌گری باید در دو بخش دولتی بعنوان حمایت‌گر و خصوصی بعنوان عملگرا تعریف شود.
مدیرعامل شرکت پارس میکاکیش گفت: در عین اینکه مطالبات و خواست ها باید مطرح شود، باید در نظر داشته باشید که برای سرمایه گذاران و بخش خصوصی جذابیت‌های منطقه را نیز بازنمایی کنید.
وی با تاکید بر اینکه همه کیشوندان یک وجه اشتراک بنام صیانت از جزیره کیش دارند گفت: ما فرزندی به نام کیش داریم که همه باید از آن مراقبت کنیم.
مهندس کشتکار در ادامه اشاره کرد که نگاه مغرضانه ما را از هدف اصلی‌مان که توسعه کیش است دور می‌کند، باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که ادعاهای غلط و مغرضانه، ناخواسته زمینه ساز نابودی صنعت گردشگری کیش شود، نباید دارایی و ثروت مشترکمان که حفظ جزیره کیش است را نا آگاهان روز به روز نحیف‌تر و ضعیف‌تر کنند.
مدیرعامل میکامال گفت: در راستای توسعه و پیشرفت جزیره کیش طیف وسیعی از اقشار مختلف نقش و سهم دارند به این مفهوم که از سرمایه‌گذاران تا کارگران زحمت‌کش و در کنار آنها رسانه ها و خبرنگاران همگی برای رشد و تعالی کیش تلاش می‌کنند بنابر این حفظ اتحاد و یکپارچگی و تمرکز بر توسعه کیش به عنوان هدف غایی، از نکات حائز اهمیت در این مسیر است.
کشتکار در ادامه با اشاره به روند پیشرفت پروژه مرکز خرید و تفریح میکامال گفت: تاکنون چیزی بالغ بر ۳۰۰ واحد از ۶۴۰ واحد تجاری نهایی شده و دکوراسیون غرف نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به انجام تست سرد تله کابین میکامال در ایام عید نوروز تاکید کرد که در آینده ای نزدیک این بخش از مجموعه‌های تفریحی میکامال در مدار استفاده دائم بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.


در ادامه این نشست صمیمانه ، خبرنگاران رسانه های مختلف به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

  • منبع خبر : کیش نیوز