بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا از ابتدای تیرماه سال جاری جنگ ها و کنسرت ها در جزیره کیش با تعیین ظرفیت فعالیت خود را در این منطقه آغاز خواهند کرد

به گزارش کیش نیوز ، رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش، از آغاز فعالیت مجدد جنگ ها و کنسرت ها در جزیره کیش خبر داد و گفت: با تعیین ظرفیت از سوی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز توسعه سلامت؛ بر اساس ابلاغ پروتکل های بهداشتی به مدیران جنگ ها و کنسرت ها همراه با نظارت های دقیق، این مجموعه ها از ابتدای تیرماه سال جاری آماده پذیرایی از ساکنین جزیره کیش و گردشگران هستند.

محمدرضا رضانیا در ادامه با اشاره به دیگر مصوبات این شورا در خصوص بازگشایی و برگزاری امتحانات دانشگاه های مستقر در سطح جزیره کیش اظهار داشت: تمام امتحانات دانشگاه ها به صورت آنلاین برگزار می شود، به جز آزمون های ضروری که نیاز به برگزاری عملی و حضوری است، با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای سلامت کیش افزود: مدیران باشگاه های بیلیارد، پارک های کودک، گیم نت ها و سالن های ماساژ با مراجعه به مرکز توسعه سلامت کیش و دریافت پروتکل های بهداشتی و اخذ تهدنامه می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی در خصوص بازگشایی مهدهای کودک بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در کیش گفت: مدیران مهدهای کودک با مراجعه به سازمان بهزیستی و ارائه معرفی نامه به مرکز توسعه سلامت و طی بازدید از محل مهدکودک ها و با اخذ تعهدنامه مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی؛ این مجموعه ها در سطح جزیره کیش می توانند از ابتدای تیر ماه به ساکنین جزیره کیش خدمات ارائه دهند.

گفتنی است در این جلسه بر نظارت های حداکثری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی برای اماکن و مراکزی که فعالیت خود را مجدد آغاز نمودند تاکید شد و با متخلفین برابر مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

  • منبع خبر : کیش نیوز