حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش در دیدار با اعضای شورای شهر جزیره کیش از آنها خواست تا مطالبات مردمی را دنبال و پیگیری نمایند.

به گزارش کیش نیوز ، اعضای این شورا در آغاز چهارمین سال فعالیت خود به دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش رفته و گزارش کوتاهی از عملکرد سه سال گذشته و همچنین برنامه ها و اهداف آخرین سال فعالیت شورا را ارائه کردند .
امام جمعه کیش در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری اعضای شورای شهر با ارگان ها ، نهادها ، و سازمان های دولتی و همچنین بخش خصوصی گفت : شورای شهر کیش در سال آخر فعالیت خود باید با شتاب بیشتری حرکت کند .
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره به اینکه علیرغم برخی کاستی ها و خلا قانونی ، شورای شهر کیش طی سه سال گذشته به وظیفه خود عمل کرده است خاطرنشان ساخت : شورا ی شهردر سال آخر فعالیت خود برای رفع مشکلات مردم و پیگیری مطالبات مردمی اقدام کند .
امام جمعه کیش با اعلام این مطلب که نهاد امامت جمعه و همچنین تریبون نماز جمعه در اختیار شورای شهر است گفت : شورای شهر و نهاد امامت جمعه با تعامل و ارتباط تنگاتنگ می تواند به دنبال راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات مردم در جزیره کیش باشد .
حسن زاده در خاتمه سخنان خود خطاب به اعضای شورای شهر گفت : شورای شهر کیش در آخرین سال فعالیت خود و با حضور در جلسات شورای استانی و کشوری به دنبال گفتمان تغییر قانون شوراها در مناطق آزاد باشد .
یادآور می شود
لازم به ذکر است که محمد طاهری ، ایرج شرف زاده ، بدریه بحرینی ، عبدالنبی شرفی و محمد جاسم پور پنج عضو شورای شهر کیش هستند و ششمین دوره انتخابات شورای شهر  هم در ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار می شود .

  • منبع خبر : کیش نیوز