با دستور ابوالفضل طیببی ، زیباسازی و نورپردازی جزیره در دستور کار شرکت عمران و خدمات کیش قرار گرفت .

به گزارش نیوز کیش، مدیرعامل این شرکت در بازدید از وضعیت روشنایی جزیره کیش در خصوص اصلاح وبازسازی روشنایی و نورپردازی کیش دستور رسیدگی دراسرع وقت صادر کرد.

براین اساس با بررسی مناطق شهری و اولویت بندی براساس میزان دسترسی وتردد شهروندان وگردشگران، عملیات اصلاح وبهسازی آغاز شد.

نصب ۸۸ پایه  چهار متری روشنایی حدفاصل خیابان فرهنگ تا میدان جاسک در مسیری به طول  ۵/۱ کیلومتر از اقداماتی بود که درجهت بهسازی روشنایی معابر شهری دردست اجرا است و تاکنون با نصب ۵۵ پایه روشنایی پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی داشته و تا ۲۰ روز آینده به بهره برداری کامل میرسد.

همچنین تاکنون ۲۲ پایه روشنایی و۵۰ چراغ در پیست دوچرخه سواری حدفاصل سازمان منطقه آزاد کیش تا پارک ساحلی دریا درمسافتی به طول ۷۰۰ متر نصب واجرا شده است.

در ادامه پروژه اصلاح وبهسازی روشنایی شهری جزیره کیش، در یک هفته گذشته ۲۲ پایه روشنایی در اسکله سیمرغ، ۲۰ پایه روشنایی دراسکله دامون، ۶۰پایه تزیینی روشنایی در پارک طبیعت، ۹۰ پایه روشنایی تزیینی در میدان غدیر و ۲۵۰ چراغ نورپردازی در گذر هنرمندان کیش نصب شده است.

بهسازی واصلاح روشنایی بلوار دریا نیز تاکنون  ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا ۲۰ روز آینده و به پایان می رسد.

گفتنی است پایه ها و نوع چراغ های نصب شده متناسب با شرایط آب وهوای کیش و برای نوردهی مناسب در شرجی براساس معماری جزیره انتخاب، طراحی واجرا شده است.

  • منبع خبر : نیوز کیش