پویش سراسری «آماده باش» یکی از طرح های بزرگ فدراسیون ورزش های همگانی برای مقابله با ویروس کرونا است که در این پویش سراسری ، کیشوندان نیز همزمان با تمام استان های کشور از ۱۰ مرداد تا ۳۰ شهریور در این پویش شرکت خواهند کرد.

سید محمد سعادت  رییس هیات ورزش همگانی کیش در گفت و گو با کیش نیوز گفت: پویش سراسری «آماده باش» یکی از طرح های بزرگ فدراسیون ورزش های همگانی برای مقابله با ویروس کرونا است که در این پویش سراسری تمام استان های کشور به طور هم زمان از ۱۰ مرداد تا ۳۰ شهریور این پویش را اجرایی خواهند کرد.

دکتر سعادت در ادامه افزود:در پویش آماده باش تلاش خواهد شد تا در بستر فضای مجازی با ایجادمسابقات مجازی، پویش ها و چالش های ورزش همگانی ، جشنواره های مجازی و انتشار کلیپ های آموزشی – ورزشی در راستای آگاهی بخشی و تشویق مردم به ورزش های همگانی و افزایش فعالیت های بدنی به مقابله با ویروس کرونا برویم.

رییس هیات ورزش همگانی کیش همچنین خاطرنشان کرد: امروز (۱۳ مرداد) مراسم رونمایی از پویش سراسری «آماده باش»توسط رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشور و با هدف افزایش نقش ورزش های همگانی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در فدراسیون انجام شد و تمام هیئت های ورزش همگانی برای اجرای این طرح و مقابله با ویروس کرونا طی یک برنامه ی سراسری هدفمند و با مشارکت و حمایت مردم و سایر نهادها در حالت آماده باش هستند.

دکتر سعادت در پایان تاکید کرد: این طرح با هدف  افزایش سطح فعالیت بدنی، افزایش نشاط و شادابی مردم و افزایش نقش ورزش های همگانی در پیشگیری از ابتلا به کرونا همزمان با سراسر کشور و با تلاش کمیته های خلاق هیات ورزش های همگانی کیش با فعالیت های نوآورانه و متفاوت در جزیره نیز آغاز گردیده و تلاش خواهیم کرد تا در این روزهای سخت شیوع ویروس کرونا با ورزش، شادابی و نشاط و سلامتی را به خانواده ها و به ویژه گروه های سنی پرخطر هدیه کنیم. شرح برنامه ها و رویدادهای این پویش سراسری از صفحه ی رسمی اطلاع رسانی هیات همگانی کیش در اینستاگرام به آدرس hameganikish در دسترس می باشد.

  • منبع خبر : کیش نیوز