مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی جلسه ای که با حضور مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت عمران، آب و خدمات برگزار شد با ابراز رضایت از عملکرد  شش ماهه این شرکت اظهار داشت: تلاش های خوبی در حوزه های مختلف زیرساختی و خدماتی انجام شده است اما برای رسیدن به نقطه ایده آل باید بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش کیش نیوز  ، مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی جلسه ای که با حضور مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت عمران، آب و خدمات برگزار شد با ابراز رضایت از عملکرد  شش ماهه این شرکت اظهار داشت: تلاش های خوبی در حوزه های مختلف زیرساختی و خدماتی انجام شده است اما برای رسیدن به نقطه ایده آل باید بیشتر تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت رضایتمندی ساکنان و گردشگران از خدمات شهری به عنوان مهم ترین شاخصه ارزیابی عملکرد شرکت عمران،آب و خدمات تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد حال خوب مردم است و هربرنامه ای که به نشاط و سرزندگی هموطنان در فضای شهری کمک کند ارزنده و قابل تقدیر است.

مهدی کشاورز با بیان اینکه برنامه ریزی ، سیاست گذاری های کلان و نظارت مستمر بر اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در حیطه مسئولیت های سازمان منطقه آزاد کیش است تصریح کرد: شرکت عمران، آب و خدمات طرح های ابلاغی سازمان را طبق اصول و برنامه ریزی های خود و با بهره مندی از روش های ابداعی اجرایی می کند.

وی با اشاره به اهمیت روند اصولی برنامه ریزی  افزود: باید پس از تهیه اطلاعات جامعی از وضعیت موجود شهری و تدوین برنامه و تعیین بودجه مورد نیاز، طرح های زیر ساختی و فعالیت های عمرانی و خدماتی را طبق اولویت بندی اجرایی کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: آماده ایم تا از تمام ظرفیت های خوب شرکت عمران، آب و خدمات در حوزه های مختلف استفاده کرده و با تکیه برتوان بومی توسعه کیش را تسریع کنیم.

وی با اشاره به فرسودگی برخی تاسیسات ، اماکن شهری و آسفالت معابر اظهار داشت: بی تردید نوسازی و بهسازی این امکانات جزو اولویت های سازمان خواهد بود و ما اعتقاد داریم باید بدور از حرکات نمایشی تلاش کرد تا جزیره کیش هر روز شاهد یک اتفاق خوشایند و سودمند برای عموم باشد.

مهدی کشاورز ایجاد سامانه های هوشمند خدمات رسانی در بخش های مختلف، اجرای طرح های توسعه ای در زمینه مدیریت پسماند و تقویت نشاط و شادابی شهری را از جمله نکات قوت عملکرد شرکت عمران، آب و خدمات در ماه های اخیر برشمرد و تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند جهاد تبیین و بیان عملکرد حوزه های مختلف به بیانی ساده و شفاف یکی از مسئولیت های مهم دستگاه های اجرایی است که باید به آن توجه جدی داشت.

محسن نظر پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز در این نشست با اعلام اینکه در شش ماه نخست امسال این شرکت ۵۵ درصد از بودجه مصوب خود را اجرایی کرده که این رقم دستاورد ارزشمندی در حوزه خدمات شهری است اظهار داشت : توان عملی و تخصصی شرکت این قابلیت را دارد تا در صورت تامین منابع مالی سرعت اجرای طرح های عمرانی و زیر ساختی دو چندان شود.

رییس هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات با تاکید بر ضرورت تحقق راهکارهای ایجاد درآمدهای پایدار با هدف تامین هزینه ها و فراهم کردن شرایط افزایش کمی و کیفی طرح های عمرانی گفت: حمایت سازمان منطقه آزاد کیش در تامین بموقع اعتبار طرح های عمرانی یکی از مهم ترین عوامل موثر در تقویت عملکرد شرکت است. شرکت عمران، آب و خدمات نیز به عنوان یکی از بازوهای سازمان منطقه آزاد کیش خود را ملزم می داند تا تمام ظرفیت های موجود را برای توسعه همه جانبه کیش بکار گیرد.

 لازم به ذکر است در این نشست معاونت ها و مدیریت های مختلف چالش ها و مشکلات خود را مطرح کردند . مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در جهت رفع این مشکلات و اتخاذ راهکارهای مناسب دستوراتی صادر کرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش