با حضور مدیران عامل منطقه آزاد کیش و بیمه ایران معین، پس از ارزش یابی خسارت های ناشی از حریق مجتمع تجاری پردیس یک ظرف کمتر از 24 ساعت پرداخت تعهدات به غرفه داران خسارت دیده آغاز شد.

به گزارش کیش نیوز ، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که در کوتاه ترین زمان ممکن گروه کارشناسی شرکت بیمه ایران معین جهت ارزیابی میزان خسارت وارد شده به بازار پردیس یک در کیش مستقر شدند گفت: شرکت ایران معین با سرعت بخشیدن به تعهدات خود در خصوص غرفه هایی که طعمه حریق شده بودند پرداخت بخشی از خسارت ها به بیمه گذارها آغاز شد.

مظفری ضمن تشکر از اقدامات به موقع و انجام تعهدات شرکت بیمه ایران معین که در قبال بیمه گذارها داشتند، گفت: توقع و انتظار بیمه گذارها در حوادث و اتفاقات پیش بینی نشده بهره مندی از مساعدت ها و کمک شرکت های بیمه است.

داریوش محمدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین ضمن تشکر از همکاران و کارشناسان بیمه ایران معین که از ابتدای وقوع حریق در کیش مستقر شدند و به صورت شبانه روزی با رعایت ضوابط و قوانین موجود میزان ارزیابی خسارت وارد شده را شرعت بخشیدند افرود: تمام تلاش بیمه ایران معین بر این هست که در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه دغدغه دیگری بر دغدغه بیمه گذارها اضافه نکند.

محمدی اظهار داشت: تا کنون تعداد ۱۰ پرونده که خسارت کلی دیده بودند ظرف کمتر ۲۴ ساعت مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان به غرفه داران پرداخت شد.

وی در خصوص پرداخت تعداد دو پرونده خسارت دیده که به ترتیب ۴۵۵ میلیون تومان و ۶۰ میلیون تومان بود گفت: امیدواریم هرکز شاهده چنین اتفاقات تلخ و ناگواری نباشیم و در صورت وقوع حادثه ای بیمه گذارها اطمینان داشته باشند که بیمه ایران معین همیشه یار و یاور آنان است.

  • منبع خبر : کیش نیوز