معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کووید 19 از محدودیت سفرهای دریایی کیشوندان و گردشگران به مقصد کیش خبر داد

به گزارش کیش نیوز ، دکتر خانزادی معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش از جزئیات اجرای مصوبه محدودیت سفرهای دریایی کیشوندان و گردشگران به مقصد کیش خبر داد و گفت: شناورهایی که به مقصد کیش فعالیت می کنند ضمن کاهش تردد با ظرفیت پذیرش ۵۰درصدی مسافر مجاز به ارائه خدمات می باشند.

همچنین مصطفی خانزادی با تاکید بر ممنوعیت ورود خودروهای سواری با پلاک سرزمین اصلی به جزیره کیش اظهار داشت: ورود خودورهای سورای یاد شده به این منطقه از چهارشنبه چهارم تیر ممنوع می باشد.

دکتر خانزادی خاطر نشان کرد: شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش مسئولیت برنامه ریزی، نظارت و کنترل اجرای این دو مصوبه را بر عهده دارد.

وی در ادامه افزود: به منظور حفظ سلامت ساکنین جزیره کیش؛ آن دسته از افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند محدودیت های جدید با شرایط حاکم بر جزیره کیش با جدیت تمام اعمال خواهد شد و با متخلفین برابر مقرارت برخورد قانونی خواهد شد.

گفتنی است جلسه کمیته ویژه نظارت بر کووید۱۹  پنجشنبه هر هفته با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جزیره کیش برگزار می شود.

  • منبع خبر : کیش نیوز