خانزادی طراحی و اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز تجاری و خدماتی کیش را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این مراکز با نظارت های حداکثری موازین بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

به گزارش کیش نیوز ، پنجمین جلسه کمیته ویژه نظارت بر کووید ۱۹ در سطح جزیره کیش با حضور مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیربنایی، سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیریت و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و دستگاه های اجرایی و نظامی در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این جلسه مصطفی خانزادی از تغییر ماهیت ویروس کرونا در سطح جزیره کیش خبر داد و گفت: بر اساس شرایط موجود پروتکل های بهداشتی جدید به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ میان ساکنین جزیره کیش تنظیم و اجرایی می شود.

خانزادی طراحی و اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز تجاری و خدماتی کیش را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این مراکز با نظارت های حداکثری موازین بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

وی با تاکید بر این که نظارت های حداکثری به منظور رعایت ضوابط بهداشتی در سطح جزیره کیش اجرایی می شود افزود: با توجه به این که بیشترین تردد از مسیرهای دریایی استان هرمزگان و اهواز از طریق بندر به کیش انجام می شود، اعمال محدودیت خواهد شد.

مصطفی خانزادی در خصوص پروازهای ورودی به جزیره کیش گفت: پرواز ایرلاین هایی مختلف به مقصد کیش با پذیرش حداقل ظرفیت مسافر، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

خانزادی در رابطه با اجرای قرنطینه ادارات خاطر نشان کرد: کارمندانی که به سرزمین اصلی مسافرت می کنند هنگام بازگشت محدودیت ۱۴ روز قرنطینه به عنوان مرخصی برای آنان محسوب خواهد شد.

همچنین یاد آور می شود بازگشت محدودیت ها و اجرای پروتکل های بهداشتی جدید متناسب با شرایط موجود پس از تصویب در شورای سلامت کیش قابلیت اجرا خواهد داشت.

گفتنی است در این جلسه تولید محتوای آگاهی بخشی به عموم مردم از خطرات ناشی از شیوع بیماری کرونا، برنامه ریزی و ابلاغ پروتکل های بهداشتی جدید به منظور مدیریت ورود مسافرین به کیش، بهره گیری از ظرفیت نیروهای بسیجی، اجرای ضوابط قرنطینه، نظارت و کنترل واحد های شبانه، اطلاع رسانی به موقع و جلوگیری از شایعات و تصمیم گیری در خصوص برگزاری جشنواره تابستانی از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

  • منبع خبر : کیش نیوز