ابوالفضل طیبی گفت: برای بررسی وضعیت مشکلات شهر از دیدگاه شهروندان وگردشگران ، تا زمانیکه همانند شهروندان در این مسیرها و سواحل پیاده تردد نکنیم‌ مطمئنا متوجه بسیاری از معضلات و مشکلات شهری نخواهیم شد.

به گزارش کیش نیوز ، ابوالفضل طیبی با تاکید بر بررسی و بهبود وضعیت فعلی مسیر دوچرخه جزیره کیش افزود: اگر قرار است وضعیت مسیر دوچرخه بهبود یابد باید همانند شهروندان و گردشگران در این مسیر دوچرخه سواری کنیم تا متوجه مشکلات آن شویم.

طیبی ادامه داد: در خصوص معابر شهری و سواحل نیز تا زمانیکه همانند شهروندان در این مسیرها و سواحل پیاده تردد نکنیم‌ متوجه معضلات و مشکلات شهری نمی شویم.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیان اینکه مدیریت شهری جزیره کیش باید میدانی باشد تاکید کرد: تا زمانیکه از جایگاه مدیرعاملی به موضوعات شهری نگاه کنیم خیلی از مشکلات را نمی بینیم تنها راه درک واقعیت موضوعات شهری این است که همانند شهروندان و گردشگران بدون امکانات در موقعیت های مختلف قرار گیریم .

گفتنی است ابوالفضل طیبی به همراه تیم مدیریتی شرکت عمران، آب و خدمات کیش از بدو آغاز فعالیت خود در این حوزه، پیاده یا با دوچرخه هر روزه از بخشهای مختلف جزیره کیش بازدید می کند و در خصوص بهبود وضعیت شهراقدامات گسترده ای را آغاز کرده است.

لازم به ذکر است که یکی از بهترین ورزشها و تفریحات در کیش از نظر ساکنین جزیره و گردشگران تور کیش دوچرخه سواری است. مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از طولانی ترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری در جهان است. طول مسیر ویژه دوچرخه سواری ۷۵ کیلومتر تخمین زده شده است و بخش اصلی این مسیر به موازات جاده جهان کیش، یکی از زیباترین جاده های ایران در حاشیه نوار ساحلی قرار گرفته است.

طبیعت بکر جزیره در بخش های جنوبی و غربی جزیره با چشم اندازهای زیبایی از دریا، سواحل، بوستان ها، نخلستان ها و پوشش گیاهی در دسترس همگان است. حرکت با دوچرخه در مسیر ویژه، این امکان را به گردشگران می دهد که با سرعت کم و در سکوت این چشم اندازهای طبیعی را تماشا کنند.

  • منبع خبر : کیش نیوز