دوازدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش با حضور ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه دریایی در نمایشگاه بین المللی کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش کیش نیوز ، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش، امروز با حضور جمعی از مسوولین کشوری و جزیره کیش به منظور معرفی توانمندی ها و دستاوردها و قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های شرکت‌های داخلی فعال در عرصه دریایی و دریانوردی آغاز بکار کرد.

در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت و مجتمع فعال در عرصه های دریایی و دریانوردی جمهوری اسلامی حضور دارند که شرکت دانش بنیان نیز دستاوردهای خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذارده‌اند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، توسعه اقتصاد دریا محور، توسعه تجارت صنعت دریایی در زمینه‌های کشتیرانی، طراحی و ساخت کشتی و ادوات دریایی، توسعه بنادر و دریانوردی، شیلات، محیط زیست، گردشگری و فراساحل عنوان شده که دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، آموزشی دریانوردی و شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه صنایع دریایی کیش نیز در آن حضور فعال دارند.

بابک اکبری مسئول برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش با اشاره به وقفه سه ساله در برگزاری نمایشگاه دوازدهم گفت: به منظور تحقق شعار سال، تفاهم نامه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بین شرکت‌های فعال و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا شد و مهمترین مفاد این تفاهم نامه تامین ۷۰ درصد هزینه حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه صنایع دریایی، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بود.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور مسوولان ارگان های دریایی، کارشناسان و متخصصان صنعت دریایی کشور تا ۲۶ خرداد در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش در حال برگزاری است.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس