به همت سازمان منطقه آزاد کیش، نهاد امامت جمعه و جامعه کلوپداران دریایی کیش سفره ضیافت کریمانه افطاری پذیرای مردم روزه دار جزیره کیش در ماه مبارک رمضان بود.

به گزارش کیش نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ضیافت کریمانه افطاری چهارشنبه۳۰ فروردین که از حد فاصل “میدان ساحل تا بازار پردیس کیش” برگزار شد، سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان، مدیران سازمان و مسوولان محلی در کنار عموم مردم مومن و روزه دار افطاری کردند.

تلاوت قرآن کریم توسط قاری نوجوان علی دارابی، اجرای گروه سرود روزه اولی ها توسط دانش آموزان کیش و شعر خوانی صابر خراسانی شاعر آئینی و مذهبی کشورمان و قرائت قرآن و اذان با صدای استاد عربان از جمله برنامه هایی بود که قبل از ضیافت افطاری برگزار شد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

لازم به ذکر است که این حرکت ارزشمند و خداپسندانه توسط سازمان منطقه آزاد کیش، نهاد امامت جمعه و جامعه کلوپداران دریایی کیش و علل الخصوص تلاش های بی وقفه مدیران و کارکنان خوب و پرتلاش شرکت عمران آب و خدمات کیش انجام شد که با استقبال کم نظیر ساکنین جزیره زیبای کیش نیز همراه شد .

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش