فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش طی پیامی بمناسبت 17 مرداد خبرنگاران را طلایه داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم عنوان نمود.

به گزارش کیش نیوز ، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در گفت و گو با کیش نیوز  با اشاره به رسالت بی نظیر اصحاب رسانه گفت : ۱۷ مرداد تجلی بخش آرمان ها و اهداف عالیه بزرگ مردان و زنانی است که بی ادعا در عرصه ترویج و تبیین اصول ارزشی و اخلاقی جامعه خاضعانه بیرق بزرگ آگهی بخشی را به دوش کشیده وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

وی  در ادامه گفت : خبرنگاران جهادگران پرتلاش و انعكاس‌دهنده ديدگاه‌هاي يك جامعه هستند و بجاست كه خبرنگاران را مرزبان انديشه جامعه دانست، مقامش را ارج نهاد و تلاشش را ستود، زیرا آنان پلي مستحكم و مطمئن براي ارتباطي عميق با مردم هستند.

سرهنگ جمالی همچنین افزود : خبرنگاران به عنوان طلايه داران عرصه اطلاع رساني و حلقه وصل جامعه و مسئولين از جايگاه والائي برخوردار هستند و تلاش هاي ارزشمند آنان براي دريافت و انتقال صحيح ، سريع و آگاهانه اطلاعات و اخبار قابل تقدير و ستايش است.

رئیس پلیس جزیره کیش در پایان تصریح کرد: خبرنگاري شغل و حرفه نيست بلكه يك هنر در عرصه اطلاع رساني به موقع به مردم است و خبرنگاران با ارسال به موقع اخبار در بیداری و آرامش و امنيت جامعه و مردم نقش اساسی دارند.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان چشم و گوش بيدار جامعه، نقشي پررنگ در راستاي آگاه سازي و رشد و بلوغ فكري جامعه دارند و در حوزه امنيت با انعكاس جانفشاني‌ها و تلاش‌هاي بي‌دريغ طلايه داران عرصه نظم و امنيت، جامعه را نسبت به اين عرصه آگاه‌تر مي‌كنند و از سوي ديگر با فرهنگ‌سازي صحيح، زمينه كاهش جرائم را فراهم مي‌آورند.

  • منبع خبر : کیش نیوز