بی شک نقش و تاثیر قلم و تلاش دلسوزانه ی خبرنگاران و اهالی رسانه کیش در جهت آگاهی بخشی عمومی ، موجبات رشد و تعالی اقتصاد ، گردشگری و سرمایه گذاری مطمئن در جزیره زیبای کیش را بدنبال خواهد داشت .

در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام برده می شود ، قطعا نقش خبرنگارو به نوعی اصحاب رسانه به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد ، نقشی که در دنیای کنونی با وجود فن آوری های ارتباطیِ پیشرفته و متعدد در امر دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف و با وجود درگیری هایی که به طور آشکار در بیشتر نقاط این کره خاکی فراگیر شده، کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان، تنها از راه خبرنگاران واقعی و مصلح شدنی است.
حرفه خبرنگاری، باخبر سر و کار دارد و آن را به شیوه های گوناگون به مخاطبان خود می رساند. این خبر، باید ویژگی هایی داشته باشد تا مورد توجه بینندگان، شنوندگان و خوانندگان قرار گیرد. و معمولا خبر خوب، خبری است که درست، روشن و جامع باشد. اگر خبر درست نباشد، مردم اندک اندک به خبررسان شک می کنند و منبع خبری خود را تغییر می دهند زیرا خبر باید با صراحت و روشنی، و به دور از ابهام و کنایه به دست مخاطب برسد. هم چنین خبری کامل است که به پرسش هایی که برای مخاطبانِ خبر به وجود می آید، پاسخ بدهد.
در دنیای کنونی که شاید به نوعی بسیاری از مردم سرگرم فعالیت های روزمره خود می باشند و چندان به عملکرد مسئولین و مدیران و نقد و بررسی آن ها توجهی نداشته باشند ، اما این خبرنگاران رسانه ها هستند که با تیزهوشی ودقت، بعنوان یک پل ارتبای بین مردم و مسئولان را نقش بی بدیل خود را ایفا می کنند. آن ها، از یک طرف درد دل مردم را می شنوند و به آنها انتقال می دهند، و از سوی دیگر، پاسخ های مسئولان را به آگاهی مردم می رسانند. نقد عملکرد خوب یا بد مسئولان در رسانه ها، از دیگر وظایف خبرنگاران است که به بالندگی نظام و نیز پاسخگو بودن مدیران یاری می رساند.
بی شک نقش و تاثیر قلم و تلاش دلسوزانه ی خبرنگاران و اهالی رسانه کیش برای آگاهی بخشی عمومی موجبات رشد و تعالی اقتصاد ، گردشگری و سرمایه گذاری مطمئن در جزیره زیبای کیش را بدنبال خواهد داشت چرا که خبرنگاران و اهالی رسانه تنها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و تعامل با رسانه ها می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را در این جزیره مرجانی و زیبا فراهم نموده و همچنین بستر پیشبرد توسعه همه جانبه کیش را در سالهای آتی فراهم نماید
اینجانب ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تبریک این روز به همه دوستان و همکاران خوبم در اصحاب رسانه و خانواده خوب مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی در سراسر ایران اسلامی و علل الخصوص جزیره زیبای کیش ، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه تمامی مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش در یکسال گذشته علل الخصوص جناب دکتر مظفری قدردانی نموده ، امید داریم که با تدابیر مدبرانه ایشان شاهد همراهی و حمایت بیش از پیش و هرچه بهتر و نزدیک سازمان منطقه آزاد کیش با اهالی رسانه و مطبوعات جزیره زیبای کیش باشیم .

  • نویسنده : پرستو بازگیر
  • منبع خبر : کیش نیوز