تغییر پست های حساس و معاونین کلیدی جزیره از رهاورد امروز سفر سعید محمد به کیش بود ، تغییراتی زیربنایی و بسیار تاثیر گذار که میتوان از آن بعنوان یک خانه تکانی اساسی در سازمان منطقه آزاد کیش برای دستیابی به اهداف و ماموریت های این سازمان نام برد .

به گزارش کیش نیوز ، هرچند که تغییر وتحول در دستگاههای اجرایی و سازمانها معمولا در راستای افزایش بهره وری و کارآمدی دستگاه یک اصل پذیرفته شده در تمامی نظامهای مدیریتی جهان است ،بدین معنا که با تغییر مدیران و شیوه های مدیریتی بنوعی ،خون تازه در رگهای مدیریت جاری شده وکارکردهای دستگاه و خروجی آنها را دچار دگرگونی می کند.

در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش که با حضور سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد ومحمدرضا نوایی لواسانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد طی احکامی سعید پورزادی به عنوان معاون عمرانی و زیربنایی ،  حسین شمسیان به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی  و احمد رجب پور به عنوان معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش  منصوب شدند.

لازم به ذکر است که سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد نیز که برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی به جزیره کیش سفر کرده است در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور پیدا کرد .

 

  • منبع خبر : کیش نیوز