مهندس پورزادی در بازدید از پنجمین نمایشگاه بین المللی، صنایع غذایی، دارویی وصنعت پخش ایران ، سطح برگزاری این نمایشگاه و رویدادهای مشابه در جزیره کیش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این منطقه با میزبانی از رویدادهای مختلف که زمینه ساز ایجاد تحول در صنعت و اقتصاد مناطق آزاد می شود حمایت می کند.

به گزارش کیش نیوز ، این رویداد که با تمرکز بر آخرین نوآوری ها و دستاوردهای جهانی صنعت پخش و با حضور بزرگان این صنعت ، فعالیت خود را در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز کرده مورد استقبال گسترده فعالان صنعت پخش و علاقمندان به این حوزه قرار گرفته است.

سعید پورزادی در بازدید از این نمایشگاه و غرفه های فعال که با ارائه شایسته محصولات خود میزبان عموم بازدید کنندگان در این رویداد اقتصادی هستند با برخی از شرکت ها در زمینه توسعه و ارتقاء صنعت که می تواند تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی کیش داشته باشند دیدار و به بحث و تبادل نظرپرداختند.

پورزادی سطح برگزاری این نمایشگاه و رویدادهای مشابه در جزیره کیش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این منطقه با میزبانی از رویدادهای مختلف که زمینه ساز ایجاد تحول در صنعت و اقتصاد مناطق آزاد می شود حمایت می کند.

در این بازدید میثم سام بند مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، علیرضاابراهیم پو.ر سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و امیر ترکاشوند سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش