رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در نشست مشترک وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و وزیر حمل و نقل دولت قطر ، مدیریت یکپارچه را در‌‌ جزایری که میزبان هواداران یک رویداد بین‌المللی است مهم و ضروری عنوان کرد.

به گزارش کیش نیوز ،  مهدی کشاورز ضمن تقدیر از برگزاری نشست مشترک وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و وزیر حمل و نقل دولت قطر، رویداد ۲۰۲۲ را بعد ازسال ۱۹۳۰، نخستین رویداد در نزدیکی ایران عنوان کرد و افزود: این رویداد می تواند یک فرصت ارزشمند برای معرفی ظرفیت های این منطقه محسوب شود.

رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش از حل مشکل روادید برای مهمانان جام جهانی قطر خبر داد و افزود: تخصیص بودجه‌‌ی کافی و مناسب جهت تکمیل زیرساخت‌ها از وزاتخانه‌های مختلف برای جمع بندی حوزه‌های موردنظر از دیگر درخواست‌های این سازمان در راستای ارائه‌‌ی خدمات مطلوب می‌باشد.

وی بر لزوم اهمیت برگزاری این رویداد مهم تاکید کرد و اظهار داشت: برای ورود به بسیاری از عرصه‌های گردشگری، اقتصادی، تجاری باید رویکرد بخشی در تمام حوزه‌ها باشد.

کشاورز، “برنامه‌ریزی، ماهیت شکلی و اجرایی، و چگونگی نظارت بر هر طرحی” را لازمه‌‌ی برگزاری درست آن برشمرد و ادامه داد: هماهنگی و وجود نقشه‌‌ی مشخص برای برنامه‌ها شاید در ظاهر بدیهی و ساده انگاشته شود اما مهم‌ترین بخش برگزاری صحیح این رویداد است و مباحث تکنیکال در زیرساخت‌های فنی کیش به عنوان محوری‌ترین جزیره با تشابه آب و هوایی و نزدیک‌ترین فاصله به قطر برای عرضه در سطح بین‌المللی پیش بینی  شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ورود سه برابری مسافر در ایام نوروز به کیش، بر عبور از این مرحله با حداقل مشکلات تاکید کرد، و افزود: این حداقل‌ها در سطح بین‌الملل پذیرفته نیستند و رفع آنها کمک هیئت دولت را می طلبد که این مهم به صورت مکتوب ارائه شده است.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش