شرکت عمران، آب و خدمات کیش به مناسبت عید سعید غدیرخم با اهدای کارت هدیه به بیش از هزار کارگر خدمات شهری از زحمات آنان قدردانی کرد.

به گزارش  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، در مراسمی با حضور عبدالنبی شرفی سرپرست و معاونان این شرکت، حجت الاسلام والمسلین حسن زاده امام جمعه جزیره کیش و جمعی از مسئولان محلی، صبح پنج شنبه ۷ مرداد در مسجد امام سجاد (ع) شهرک سحر با اهدای گل، لوح تقدیر و کارت هدیه از زحمات کارگران خدمات شهری تقدیر شد
بر اساس این گزارش شرکت عمران، آب و خدمات با پرداخت پاداش نقدی به تمامی کارگران خدمات شهری، پاکبانان، فضای سبز، فاضلاب و امور پسماند و بازیافت، عید بزرگ ولایت و امامت را گرامی داشت.
عبدالنبی شرفی در این مراسم با تاکید بر اینکه زیبایی، سرسبزی و ارائه خدمات مطلوب شهری و رضایتمندی ساکنان و گردشگران مرهون زحمات کارگران زحمت کش جزیره کیش است اظهار داشت : شرکت عمران، آب و خدمات خود را ملزم می داند که با تجلیل از تلاش های ارزشمند کارگران جزیره کیش در این عید بزرگ، فضای همدلی را تقویت کرده تا به همت کارگران سخت کوش کیش روند توسعه شهری شتاب گیرد.
لازم به ذکر است به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا و رعایت ضوابط بهداشتی در این مراسم تنها ٨ نفر از کارگران به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگران خدمات شهری حضورداشتند.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش