جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری و دبیر ستاد نوروزی 1401 ، در دومین بازدید رسمی از کمپ خانوادگی مصلی از آمادگی منطقه آزاد کیش برای اقامت گردشگران نوروز خبر داد.

به گزارش کیش نیوز ، جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری و دبیر ستاد نوروزی ۱۴۰۱ ، در دومین بازدید رسمی از کمپ خانوادگی مصلی با بیان این که نوروز امسال با سنوات گذشته تفاوت دارد گفت: زیرساخت های مناسبی توسط شرکت عمران، آب و خدمات در کمپ مسافری خانوادگی جهت تامین رفاه گردشگران نوروزی آماده شده و بهسازی کاملی انجام شده است.

جمالی عنوان کرد: چشمه های حمام و سرویس های بهداشتی برای آقایان در وسط کمپ متمرکز و برای بانوان در طرفین در نظر گرفته شده و محصور خواهد شد، همچنین سینگ های ظرفشویی برای شستشوی ظروف در کنار چشمه های حمام و سرویس بهداشتی تعبیه شده است.

وی افزود: نمازخانه، واحدهای اداری مناسب، واحدهای خدماتی هلال احمر و آتشنشانی نیز از دیگر تمهیداتی بوده که برای این کمپ ها در نظر گرفته شده است.همچنین طبق سنوات گذشته کمپ مجردی در مجموعه ورزشی المپیک و اختصاص یکی از مدارس کیش به کمپ ایثارگران آماده خدمات دهی به گردشگران نوروزی می باشد.

شایان ذکر است در این بازدید سعید یکه دهقان، مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری، بابک خالقی معاون مالی و اداری شرکت عمران، آب و خدمات کیش و جمعی از مسوولان حضور داشتند.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش