مدیر عامل شرکت عمران،آب و خدمات در دیدار با سرپرست اداره آموزش و پرورش کیش با بیان اینکه در جهان امروز برخورداری از آموزش و پرورش استاندارد یکی از مهم ترین مولفه های توسعه یافتگی است اظهار داشت : در راستای تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه توسعه فضاهای آموزشی ، شرکت عمران، آب و خدمات همواره طرح های عمرانی مرتبط با مدارس را در اولویت قرار داده است .

به گزارش کیش نیوز ؛ به مناسبت گرامیداشت روز معلم رییس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از مسئولان این شرکت در دیدار با سرپرست اداره آموزش و پرورش کیش ، این مناسبت ارزشمند ملی را گرامی داشته و از زحمات کادرآموزشی کیش تقدیر کردند.

محسن نظرپور در این نشست با اشاره به اینکه حاصل تلاش معلمان ، پرورش نسلی کارآمد برای آینده کشور است تاکید کرد: آموزگاران نخستین ارکان شخصیتی افراد را شکل داده و آنان را در مسیر درست زندگی هدایت می کنند از اینرو جایگاه منحصر بفردی در جوامع داشته و همواره قابل احترام هستند.

مدیر عامل شرکت عمران،آب و خدمات با بیان اینکه در جهان امروز برخورداری از آموزش و پرورش استاندارد یکی از مهم ترین مولفه های توسعه یافتگی است اظهار داشت : در راستای تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه توسعه فضاهای آموزشی ، شرکت عمران، آب و خدمات همواره طرح های عمرانی مرتبط با مدارس را در اولویت قرار داده است .

وی افزود: نظارت بر رعایت قوانین و ضوابط در زمینه تخصیص اعتبار جهت ساخت مدارس جدید توسط سرمایه گذاران در روند ساخت مجتمع های مسکونی بزرگ یکی از مباحثی است که در معاونت شهرسازی شرکت اجرایی می شود تا از ایجاد معضل کمبود فضاهای آموزشی با افزایش جمعیت ساکن کیش پیشگیری شود.

صالح بهرام پور سرپرست اداره آموزش و پرورش کیش نیز با تقدیر از رویکرد خاص مدیریت شرکت عمران، آب و خدمات برای توسعه و بهسازی فضاهای آموزشی گفت: شرکت عمران، آب و خدمات امسال در کنار تلاش چشمگیر برای حفظ طراوت فضای شهری، اجرای طرح های عمرانی و ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری با جدیت کم نظیری طرح بهسازی و تجهیز مدارس را اجرایی کرد و به همین دلیل بخشی از مشکلات فضاهای آموزشی جزیره مرتفع شد و دانش آموزان در فضایی مناسب سال تحصیلی را آغاز کردند.

لازم به ذکر است شرکت عمران آب و خدمات کیش در سال ۱۴۰۱ در راستای عمل به وظایف اجتماعی خود ۴۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی اماکن آموزش و ورزشی این جزیره هزینه کرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش