محسن نظر پور مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از روند بازسازی و بهسازی مدارس جزیره با همراهی مثبت معاونت های فرهنگی و اجتماعی وعمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ایجاد فضای مناسب و ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان و فرهنگیان کیش در سالجاری خبر داد .

به گزارش کیش نیوز ، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف ایجاد فضای مناسب و ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان و فرهنگیان جزیره، بازسازی و بهسازی مدارس کیش به همت این شرکت و با دستور معاونت های فرهنگی و اجتماعی وعمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد.
بر اساس این گزارش یاسر شاه پیری معاون فرهنگی و اجتماعی و محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات به همراه پرویزحیدری راد مدیر آموزش و پرورش صبح سه شنبه ۱۵ شهریور از روند پایانی بازسازی و بهسازی مدارس هاجر، هدف و خاتم الانبیا بازدید کردند و دستورات لازم در خصوص اقدامات تکمیلی جهت بازسازی، نظافت مدارس و آماده سازی کامل کلاس ها و محوطه مدارس جهت استقبال از دانش آموزان و فرهنگیان را صادر کردند.
عملیات بهسازی و زیباسازی مدارس کیش از ابتدای مرداد آغاز و تا کنون ۹۰ درصد از این عملیات انجام شده است .
در  روند بازسازی مدارس موارد ضروری شامل اجرای رنگ آمیزی محوطه داخلی و نمای بیرونی، تعمیر و تعویض درب و پنجره کلاس ها به انضمام یراق آلات، اصلاح سیستم برقی، روشنایی و سرمایشی، تعمیرات اساسی تجهیزات سرویس های بهداشتی و سایر عملیات بهسازی متفرقه بخش ابنیه مدارس اجرایی شده است.
در این میان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی دو شرکت آب و برق ماهتاب کیش مدارس توحید و امیرکبیر و شرکت بهکیش آروند کیش کار بازسازی مدرسه مولوی را انجام دادند.
گفتنی است جزیره کیش دارای ۲۵ مدرسه دولتی با۲۶۸ کلاس و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۹۹ کلاس است.
لازم به ذکر است۹ هزار و ۶۴۱  دانش آموز در کیش مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد هشت هزار و ۲۲۶ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش