فرماندهی بسیج سپاه کیش با تقدیر از رویکرد نوین شرکت عمران، آب و خدمات در جهت توسعه متوازن شهری بر ضرورت ایجاد امکانات شهری درمناطق کمتر توسعه یافته کیش تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، سرهنگ پاسدار محمد میرزاده فرمانده بسیج سپاه کیش در دیدار با عبدالنبی شرفی مدیر عامل و رییس هیات مدیره این شرکت با تاکید بر نقش مهم بسیج در انتقال مشکلات مردمی به مسئولان از توجه شرکت عمران، آب و خدمات به توسعه متوازن شهری تقدیر کرد و خواستار استمرار روند توسعه و بهسازی معابر در بخش های کمتر برخوردار جزیره کیش شد.
وی با اشاره به ضرورت کنترل هزینه مسکن در کیش و تعامل دستگاه های مرتبط برای اجرای طرح های کارشناسی با هدف تامین مسکن شهروندان اظهار داشت : حل معضل مسکن با تسهیل قوانین و رویکرد حمایتی مسئولان امکان پذیر است .
فرمانده بسیج سپاه کیش، تسهیل گری در بروکراسی های اداری را عامل مهم ترغیب سرمایه گذاران برای فعالیت در کیش عنوان کرد و افزود: باید با اجرای طرح های کلان و کارشناسی و توسعه زیر ساخت ها فضای کسب و کار را در کیش رونق بخشید و رضایتمندی صنوف مختلف را افزایش داد.
تقویت زیر ساخت ها در بخش آموزش و پرورش و تجهیز مدارس، توسعه امکانات بسیج و صدا و سیما از دیگر موارد مورد تاکید فرمانده بسیج سپاه کیش بود.
سرهنگ پاسدار میرزاده با بیان اینکه پایگاه های بسیج نقش بسیار موثری در فرهنگ سازی و تقویت فعالیت های فرهنگی در جامعه دارند خواستار حمایت شرکت عمران،آب و خدمات کیش برای ایجاد پایگاه های بسیج در مساجد جزیره کیش شد و اظهار داشت : این پایگاه ها در سلامت جامعه ، تقویت باورها و اعتقادات مذهبی- فرهنگی و نمود ارزشهای دینی در رفتارهای اجتماعی نقش موثری دارند.
عبدالنبی شرفی مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات نیز با تاکید بر اینکه در روند توسعه شهری برخی نقاط جزیره کمتر مورد توجه قرار گرفته است گفت: توسعه همگون مهم ترین رویکرد شرکت است و ما تلاش خواهیم کرد تا اجرای طرح های عمرانی با هدف تامین رفاه و افزایش رضایتمندی ساکنان در نقاط مختلف جزیره تسریع شود.
به گفته رییس هیات مدیره شرکت عمران،آب و خدمات ، در حوزه آموزش و پرورش تامین اعتبار طرح های عمرانی و توسعه ای را سازمان منطقه آزاد کیش برعهده دارد و در صورت تامین اعتبار برای تکمیل زیر ساخت های آموزشی ، شرکت آماده اجرای این طرح ها در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود.
مدیر عامل شرکت عمران، آ ب و خدمات به برنامه های این شرکت برای حمایت از استارت آپ ها در حوزه خدمات شهری اشاره کرد و گفت : در حوزه حمل و نقل ضمن حمایت از تاکسی های اینترنتی تلاش خواهیم کرد تا شرایط فعالیت با استاداردهای حمل و نقل کیش منطبق شود .
وی لغو مزایده بازار ماهی با هدف حمایت از غرفه داران را یکی دیگر از طرح های حمایتی شرکت در جهت تثبیت قیمت ماهی عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح و اعمال یک ماه بخشودگی اجاره بها با موافقت سازمان منطقه آزاد کیش ،در نهایت به کاهش قیمت ماهی و افزایش قدرت خرید ساکنان منجر خواهد شد.
شرفی همچنین بر اهمیت استفاده از ظرفیت های بسیج در فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ شهروندی تاکید کرد .

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش